ARTICOLE

Ce este: LEAN marketing?

Conceptul a apărut prin anii 2000 și prin 2010 a fost implementat deja și în companii medii și mari, deși la origini a fost dezvoltat de start-up-uri cu resurse limitate. Numai că și datorită lean marketingului aceste companii au devenit mari, au crescut la câteva mii de angajați, însă mentalitatea de lean marketing a rămas

Cum folosesti LEAN in promovarea online?

Avem un obiectiv stabilit cu un Client: 300 de conturi create, din care 30% sa liciteze. Cine este Clientul? prima platforma romaneasca de licitatii de utilaje, un start-up cu capital integral romanesc Care informatii avem? avem descrierea serviciului si un site functional, dar lent, respectiv o platforma de licitatie avem informatii despre audienta targetata: agricultori

Promovare online - Netring.ro

Cum obții rezultate in promovarea online?

Promovarea online nu există per se: este integrată în strategia de business și obiectivul activității este în strânsă legătură cu obiectivele de business. Promovare site O promovare de succes este rezultatul unui cumul de factori și a unei testări continue a diverselor platforme de comunicare, continut si grafica. La un proiect nou pornim cu experiența

ce este seo

Optimizare SEO: optimizare site in 2020. Bazele SEO

Ce este SEO? Optimizarea site (SEO, Search Engine Optimization) este procesul prin care vrem sa ocupam un loc cat mai bun in lista de rezultate a motorului de cautare. Scopul este ca paginile noastre sa fie afisate cat mai in fata in lista rezultatelor organice (SERP). Locul ideal in SERP este prima sau primele pozitii,

Rezultate convingătoare prin SEO și Campanii PPC

Clientul este o companie, unul dintre cei mai mari producători de pomi fructiferi, arbuști, plante roditoare și plante ornamentale din România, cu prezență online. Optimizare SEO Site-ul inițial era un mix între un site de prezentare pentru comercianții offline din țară și din străinătate cu care colabora, respectiv un magazin online creat pe platforma Woocommerce

Promovarea online strategic se face

Cel mai important lucru pe care am înțeles și am învățat din propria experiență: calitatea contează cel mai mult. Calitatea contează Încep cu o poveste din cariera mea de manager la un magazin online unde eram responsabilă de tot procesul de vânzare, achiziție produse, încărcare, relații clienți, încasare. Aveam o echipă de 12 oameni, activam

Promovare online de bun simt

Am citit multe opinii în această perioadă de pandemie despre nevoia de a promova, în anumite domenii, dar și mai multe semnale de alarmă că acum nu este momentul potrivit, ar trebui să reducem din zgomot, să renunțăm la campanii, la promoții. Tind să fiu de acord cu ambele puncte de vedere, însă ținând cont

studiu de caz, netring

Ce aduce o campanie paid setata incorect?

Companie: un producator care ambaleaza si isi vinde propriile produse catre persoane fizice si juridice in domeniul Home and Deco. Gestionare cont: o agentie de reclama si o angajata a companiei. Valoare cont, pentru toata perioada vizata: 14K lei Obiectiv magazin online: impresii pe pagina de rezultate, cu efect secundar de 77 de conversii Setari: contul este conectat la

analiza PESTLE

Cum derulăm analiza PESTLE eficient?

O analiză complexă necesită investigarea mai multor subiecte, așa că mai degrabă o luăm pe scurtătură – e sigur mai rapid, însă probabil nu este la fel de eficient. Și pierdem din vedere oportunitățile care trebuie testate pentru a ne crește afacerea. Marketingul strategic este baza necesară unei promovări care să asigure succes și performanță, fără a