ARTICOLE

reclama Shopping Ads

Campanii Google eficiente pentru webshopuri

Campaniile Google pay-per-click sunt o soluție eficace pentru un webshop din mai multe motive. Poate cel mai important dintre acestea este faptul că sunt afișate în motorul de căutare care, în România are peste 97% cotă de piață. Cele două tipuri de campanii care vă pot aduce cele mai multe vânzări sunt cele de Google

Overview al unui cont de Bing Ads

Bing Ads în România

Bing Ads este un un proiect testat la solicitarea unuia dintre clienții noștri care s-a dovedit a fi, cel puțin pentru deocamdată, o platformă de reclame cu rezultate modeste. Conform diverselor statistici, motorul de căutare Bing are în România o cotă de piață în jur de 3-4%. Statcounter afișează pe perioada august 2020-2021 o cotă

Pagini indexate, neintentionat

Paginile indexate de Google, dar fara valoare pentru utilizatori pot constitui un element negativ in evaluarea site-ului in procesul de ranking. Aceste linkuri reprezinta pagini care nu au continut valoros, iar prin asta scade valoarea intregului site. Asadar in procesul de optimizare SEO a site-ului trebuie sa ne asiguram ca nu vom avea astfel de

Cei mai importanti 8 metrici in Google Analytics

Google Analytics este o platforma gratuita prin care se poate monitoriza activitatea unui magazin online. Creand un cont pe platforma si integrandu-l cu site-ul nostru, avem posibilitatea sa intram in posesia unor informatii utile: atat cantitative, cat si calitate. Informatii despre vizitatori cati vizitatori am avut pe site pe zile, saptamani, luni cat au stat

Cu ce buget de marketing obtii vanzari, nu doar trafic?

Cu ce buget merita sa calculezi pentru marketing digital? Care sunt sursele de trafic care pot fi accesate in functie de bugetul tau? Bugetul reprezinta un aspect important in marketingul online si offline deopotriva. Desi exista lucruri care se pot face si fara bani, rezultatele palpabile si pe o durata rezonabila se obtin cu buget.

IOS 14: setari recomandate pe Facebook

De cateva saptamani bune s-a lansat deja versiunea 14 ai IOS si, in consecinta, si Facebook a implementat masurile de care ne-a atentionat chiar de la inceputul anului. In ce consta schimbarea IOS? Utilizatorii de Apple au optiunea de a permite sau a bloca urmarirea activitatii lor in aplicatiile si site-urile pe care navigheaza. Aceste

Cât trafic poți obține din SEO?

De multe ori cei interesați de optimizare SEO își pun întrebarea: cât trafic pot obține din SEO, adică dacă ajung pe prima pagină a căutărilor organice? Și pe bună dreptate, întrucât așa cum v-am explicat într-un articol de blog anterior, în funcție de competiție prețurile la o optimizare SEO de calitate încep de la câteva

Google Tag Manager: setarea etichetelor simplu si usor

Google Tag Manager (GTM) este o modalitate simpla si intuitiva pentru a monitoriza rezultatele aduse, in urma promovarii online, de site-ul tau: vanzari, generare de lead, apeluri telefonice, descarcari de ebook-uri, vizualizarea unui video, etc. Imagineaza-ti un recipient in care pui toate cartile de vizita de care nu vrei sa uiti. Formulat foarte simplu asta