ARTICOLE

Promovare online - Netring.ro

Promovare online: cum obții rezultate?

Insights-uri de la experți Acest articol se adresează celor care își fac deja publicitate online: își promovează site-ul de prezentare sau webshop-ul, au o echipă sau o agenție cu care colaborează deja, însă sunt în continuare în căutarea unor metode, prin care pot îmbunătății performanțele lor de business, respectiv vor să înțeleagă mai bine cum

ce este seo

Optimizare SEO: optimizare site in 2020. Bazele SEO

Ce este SEO? Optimizarea site (SEO, Search Engine Optimization) este procesul prin care vrem sa ocupam un loc cat mai bun in lista de rezultate a motorului de cautare. Scopul este ca paginile noastre sa fie afisate cat mai in fata in lista rezultatelor organice (SERP). Locul ideal in SERP este prima sau primele pozitii,

Studiu de caz PPC: companie de grădinărit

Companie, unul dintre cei mai mari producători de pomi fructiferi, arbuști, plante roditoare și plante ornamentale din România, cu prezență online. Site-ul inițial era un mix între un site de prezentare pentru comercianții offline din țară și din străinătate cu care colabora, respectiv un magazin online creat pe platforma Woocommerce care de multe ori nu

Promovarea strategic se face

Ca agenție creativă online, dar de principiu ca oameni, avem niște principii în viața personală, pe care am transpus-o și în activitatea profesională. Cel mai important lucru pe care am înțeles și am învățat din propria experiență: calitatea contează cel mai mult, însă acest lucru costă atât la nivel de timp, efort, cât și la

Să ne oprim din promovare?

Am citit multe opinii în această perioadă despre nevoia de a promova, în anumite domenii, dar și mai multe semnale de alarmă că acum nu este momentul potrivit, ar trebui să reducem din zgomot, să renunțăm la campanii, la promoții. Tind să fiu de acord cu ambele puncte de vedere, însă ținând cont de anumite

studiu de caz, netring

Studiu de caz: cont Google Ads

Companie: vorbim de un producator care ambaleaza si isi vinde propriile produse catre persoane fizice si juridice si activeaza in domeniul Home and Deco. Gestionare cont: o agentie de reclama si o angajata a companiei. Valoare cont, pentru toata perioada vizata: 14K lei Obiectiv magazin online: impresii pe pagina de rezultate, cu efect secundar de 77 de conversii

analiza PESTLE

De ce să facem analiza PESTLE?

O analiză complexă necesită investigarea mai multor subiecte, așa că mai degrabă o luăm pe scurtătură – e sigur mai rapid, însă probabil nu este la fel de eficient. Și pierdem din vedere oportunitățile care trebuie testate pentru a ne crește afacerea. Marketingul strategic este baza necesară unei promovări care să asigure succes și performanță, fără a

marketing

Ce nu este marketingul?

Ai nevoie de strategie integrată la nivel de companie, altfel o să ajungi în situația în care folosești instrumente de marketing, însă de fapt și de drept nu faci marketing. Orice acțiune care nu este integrată într-un plan mai amplu, derulat consecvent nu are cum să aducă rezultate notabile și pe termen mediu-lung. Deci, pe

Dark social: cum o monitorizezi?

Dacă esti online, înseamnă că monitorizezi cam tot ce se poate pentru a îmbunătății în mod continuu activitatea ta și într-un final să crești numărul de conversii, indiferent ce înseamnă conversia pentru tine: vânzări, apeluri telefonice, cititori, etc. Din sursele de conversii poți trage niste concluzii foarte importante: de exemplu un magazin online de telefoane și accesorii are

Lansare cu PR

Ce faci, când, în calitate de agenție de branding, ai șansa să organizezi lansarea unui eveniment organizat în premieră de către o asociație? Te bucuuuuuri nespus de mult, pentru că ai aproape toate mijloacele să maximizezi impactul. De ce spun asta?  Ai subiectul. În cariera unui PR-ist sunt multe ocazii în care organizează conferință de presă