ARTICOLE

Cei mai importanti 8 metrici in Google Analytics

Google Analytics este o platforma gratuita prin care se poate monitoriza activitatea unui magazin online. Creand un cont pe platforma si integrandu-l cu site-ul nostru, avem posibilitatea sa intram in posesia unor informatii utile: atat cantitative, cat si calitate. Informatii despre vizitatori cati vizitatori am avut pe site pe zile, saptamani, luni cat au stat

Cu ce buget de marketing obtii vanzari, nu doar trafic?

Cu ce buget merita sa calculezi pentru marketing digital? Care sunt sursele de trafic care pot fi accesate in functie de bugetul tau? Bugetul reprezinta un aspect important in marketingul online si offline deopotriva. Desi exista lucruri care se pot face si fara bani, rezultatele palpabile si pe o durata rezonabila se obtin cu buget.

IOS 14: setari recomandate pe Facebook

De cateva saptamani bune s-a lansat deja versiunea 14 ai IOS si, in consecinta, si Facebook a implementat masurile de care ne-a atentionat chiar de la inceputul anului. In ce consta schimbarea IOS? Utilizatorii de Apple au optiunea de a permite sau a bloca urmarirea activitatii lor in aplicatiile si site-urile pe care navigheaza. Aceste

Cât trafic poți obține din SEO?

De multe ori cei interesați de optimizare SEO își pun întrebarea: cât trafic pot obține din SEO, adică dacă ajung pe prima pagină a căutărilor organice? Și pe bună dreptate, întrucât așa cum v-am explicat într-un articol de blog anterior, în funcție de competiție prețurile la o optimizare SEO de calitate încep de la câteva

Google Tag Manager: setarea etichetelor simplu si usor

Google Tag Manager (GTM) este o modalitate simpla si intuitiva pentru a monitoriza rezultatele aduse, in urma promovarii online, de site-ul tau: vanzari, generare de lead, apeluri telefonice, descarcari de ebook-uri, vizualizarea unui video, etc. Imagineaza-ti un recipient in care pui toate cartile de vizita de care nu vrei sa uiti. Formulat foarte simplu asta

Optimizare SEO cu Preturi

Pretul optimizarii SEO este un aspect crucial in momentul in care se contracteaza acest serviciu. Preturile pentru campaniile de optimizare SEO difera de la o industrie la alta si depind de competitia din domeniul respectiv. In acest articol primesti explicatii detaliate despre preturile campaniilor de optimizare SEO, publicate de agentii care ofera servicii de SEO.

Cum calculezi bugetul de marketing online?

Aș dori să stabliesc bugetul de marketing online, însă cum o fac? La această întrebare cu toții ne dorim un răspuns simplu, un calcul ușor. Însă, nici aici, nu există o rețetă universal valabilă. Nu există un procent care să aducă rezultate pentru toate tipurile de companii, fiecare își va calcula singur bugetul de marketing

Ce este: LEAN marketing?

Conceptul a apărut prin anii 2000 și prin 2010 a fost implementat deja și în companii medii și mari, deși la origini a fost dezvoltat de start-up-uri cu resurse limitate. Numai că și datorită lean marketingului aceste companii au devenit mari, au crescut la câteva mii de angajați, însă mentalitatea de lean marketing a rămas