ARTICOLE

Setări avansate în Google DSA

Google Dynamic Search Ads sau DSA, pentru magazinele online, este una dintre cele mai eficiente campanii de pay-per-click. Vorbim de campanii care sunt servite pe căutările utilizatorilor. Sunt așadar campanii de tip Search, dar pe baza conținutului indexat de Google. Campaniile dinamice sunt  compuse din descrierile date de advertiser, respectiv de titlurile create de Google

TikTok_Business_Romania

TikTok pentru afacerile din România

TikTok este cea mai recentă vedetă a platformelor de social media în România. Deși a fost lansată în 2016, la nivel global are deja peste 1 miliard de utilizatori. În România pe rețeaua TikTok sunt înregistrate peste 5 milioane de conturi. Rețeaua, fondată în China, are mai mulți utilizatori în România, decât Instagram. Din punct

ilustratie Campanii Google Ads pentru Webshopuri

Campanii Google eficiente pentru webshopuri

Campaniile Google pay-per-click sunt o soluție eficace pentru un webshop din mai multe motive. Poate cel mai important dintre acestea este faptul că sunt afișate în motorul de căutare care, în România are peste 97% cotă de piață. Cele două tipuri de campanii care vă pot aduce cele mai multe vânzări sunt cele de Google

Bing Ads in Romania

Bing Ads în România

Bing Ads este un un proiect testat la solicitarea unuia dintre clienții noștri care s-a dovedit a fi, cel puțin pentru deocamdată, o platformă de reclame cu rezultate modeste. Conform diverselor statistici, motorul de căutare Bing are în România o cotă de piață în jur de 3-4%. Statcounter afișează pe perioada august 2020-2021 o cotă

Pagini indexate, neintentionat

Paginile indexate de Google, dar fara valoare pentru utilizatori pot constitui un element negativ in evaluarea site-ului in procesul de ranking. Aceste linkuri reprezinta pagini care nu au continut valoros, iar prin asta scade valoarea intregului site. Asadar in procesul de optimizare SEO a site-ului trebuie sa ne asiguram ca nu vom avea astfel de

ilustratie metrici Google Analytics

Cei mai importanti 8 metrici in Google Analytics

Google Analytics este o platforma gratuita prin care se poate monitoriza activitatea unui magazin online. Creand un cont pe platforma si integrandu-l cu site-ul nostru, avem posibilitatea sa intram in posesia unor informatii utile: atat cantitative, cat si calitate. Informatii despre vizitatori cati vizitatori am avut pe site pe zile, saptamani, luni cat au stat

Cu ce buget de marketing obtii vanzari, nu doar trafic?

Cu ce buget merita sa calculezi pentru marketing digital? Care sunt sursele de trafic care pot fi accesate in functie de bugetul tau? Bugetul reprezinta un aspect important in marketingul online si offline deopotriva. Desi exista lucruri care se pot face si fara bani, rezultatele palpabile si pe o durata rezonabila se obtin cu buget.

IOS 14: setari recomandate pe Facebook

De cateva saptamani bune s-a lansat deja versiunea 14 ai IOS si, in consecinta, si Facebook a implementat masurile de care ne-a atentionat chiar de la inceputul anului. In ce consta schimbarea IOS? Utilizatorii de Apple au optiunea de a permite sau a bloca urmarirea activitatii lor in aplicatiile si site-urile pe care navigheaza. Aceste