ARTICOLE

Cum folosesti LEAN in promovarea online?

Crestere de +25% fata de obiectivul stabilit de Client prin promovare online bazata pe principiile LEAN Avem un obiectiv clar stabilit cu un Client: urmeaza sa organizeze o licitatie si obiectivul lui este sa aiba 300 de conturi create, respectiv la rata de conversie de 30% cu care este obisnuit, sa aiba 100 de conturi

Promovare online - Netring.ro

Cum obții rezultate in promovarea online?

Insights-uri practice Promovarea online nu există per se, ci este integrat în strategia de business și obiectivul activității de promovare este legat cu ce oferă și ce ritm de creștere se dorește în business. Promovare site O promovare de succes este rezultatul unui cumul de factori și a unei testări continue a diverselor platforme de

ce este seo

Optimizare SEO: optimizare site in 2020. Bazele SEO

Ce este SEO? Optimizarea site (SEO, Search Engine Optimization) este procesul prin care vrem sa ocupam un loc cat mai bun in lista de rezultate a motorului de cautare. Scopul este ca paginile noastre sa fie afisate cat mai in fata in lista rezultatelor organice (SERP). Locul ideal in SERP este prima sau primele pozitii,

Cum cresti cu 66% conversiile?

Clientul este o companie, unul dintre cei mai mari producători de pomi fructiferi, arbuști, plante roditoare și plante ornamentale din România, cu prezență online. Restructurarea continutului Site-ul inițial era un mix între un site de prezentare pentru comercianții offline din țară și din străinătate cu care colabora, respectiv un magazin online creat pe platforma Woocommerce

Promovarea online strategic se face

Ca agenție online, dar de principiu ca oameni, avem niște principii în viața personală, pe care am transpus-o și în activitatea profesională. Cel mai important lucru pe care am înțeles și am învățat din propria experiență: calitatea contează cel mai mult. Pe lângă calitate, sunt câteva aspecte care trebuie să fie prezente pentru a pava

Promovare online de bun simt

Am citit multe opinii în această perioadă de pandemie despre nevoia de a promova, în anumite domenii, dar și mai multe semnale de alarmă că acum nu este momentul potrivit, ar trebui să reducem din zgomot, să renunțăm la campanii, la promoții. Tind să fiu de acord cu ambele puncte de vedere, însă ținând cont

studiu de caz, netring

Ce aduce o campanie paid setata incorect?

Companie: un producator care ambaleaza si isi vinde propriile produse catre persoane fizice si juridice in domeniul Home and Deco. Gestionare cont: o agentie de reclama si o angajata a companiei. Valoare cont, pentru toata perioada vizata: 14K lei Obiectiv magazin online: impresii pe pagina de rezultate, cu efect secundar de 77 de conversii Setari: contul este conectat la

analiza PESTLE

Cum derulăm analiza PESTLE eficient?

O analiză complexă necesită investigarea mai multor subiecte, așa că mai degrabă o luăm pe scurtătură – e sigur mai rapid, însă probabil nu este la fel de eficient. Și pierdem din vedere oportunitățile care trebuie testate pentru a ne crește afacerea. Marketingul strategic este baza necesară unei promovări care să asigure succes și performanță, fără a

marketing

Ce nu este marketingul digital?

Ai nevoie de strategie integrată la nivel de companie, altfel o să ajungi în situația în care folosești instrumente de marketing digital sau offline, însă de fapt și de drept nu faci marketing. Orice acțiune care nu este integrată într-un plan mai amplu, derulat consecvent nu are cum să aducă rezultate notabile și pe termen

Conferinta de presa pentru un eveniment in premiera

Ce faci, când ai șansa să organizezi lansarea unui eveniment sportiv în premieră, organizat de o asociație? Te bucuuuuuri nespus de mult, pentru că ai aproape toate mijloacele să maximizezi impactul. De ce spun asta?  Ai subiectul. Pe parcursul activitatii de PR, Public Relations, sunt multe ocazii în care organizezi conferință de presă sau trimiti