ARTICOLE

Să ne oprim din promovare?

Am citit multe opinii în această perioadă despre nevoia de a promova, în anumite domenii, dar și mai multe semnale de alarmă că acum nu este momentul potrivit, ar trebui să reducem din zgomot, să renunțăm la campanii, la promoții. Tind să fiu de acord cu ambele puncte de vedere, însă ținând cont de anumite

Read More »
studiu de caz, netring

Studiu de caz: cont Google Ads

Companie: vorbim de un producator care ambaleaza si isi vinde propriile produse catre persoane fizice si juridice si activeaza in domeniul Home and Deco. Gestionare cont: o agentie de reclama si o angajata a companiei. Valoare cont, pentru toata perioada vizata: 14K lei Obiectiv magazin online: impresii pe pagina de rezultate, cu efect secundar de 77 de conversii

Read More »
analiza PESTLE

De ce să facem analiza PESTLE?

O analiză complexă necesită investigarea mai multor subiecte, așa că mai degrabă o luăm pe scurtătură – e sigur mai rapid, însă probabil nu este la fel de eficient. Și pierdem din vedere oportunitățile care trebuie testate pentru a ne crește afacerea. Marketingul strategic este baza necesară unei promovări care să asigure succes și performanță, fără a

Read More »
marketing

Ce nu este marketingul?

Ai nevoie de strategie integrată la nivel de companie, altfel o să ajungi în situația în care folosești instrumente de marketing, însă de fapt și de drept nu faci marketing. Orice acțiune care nu este integrată într-un plan mai amplu, derulat consecvent nu are cum să aducă rezultate notabile și pe termen mediu-lung. Deci, pe

Read More »

Dark social: cum o monitorizezi?

Dacă esti online, înseamnă că monitorizezi cam tot ce se poate pentru a îmbunătății în mod continuu activitatea ta și într-un final să crești numărul de conversii, indiferent ce înseamnă conversia pentru tine: vânzări, apeluri telefonice, cititori, etc. Din sursele de conversii poți trage niste concluzii foarte importante: de exemplu un magazin online de telefoane și accesorii are

Read More »

Lansare cu PR

Ce faci, când, în calitate de agenție de branding, ai șansa să organizezi lansarea unui eveniment organizat în premieră de către o asociație? Te bucuuuuuri nespus de mult, pentru că ai aproape toate mijloacele să maximizezi impactul. De ce spun asta?  Ai subiectul. În cariera unui PR-ist sunt multe ocazii în care organizează conferință de presă

Read More »
Probleme-comunicare

Probleme de PR

Avem urmatoarele probleme din partea unui presedinte de fundatie: reprezentantii presei in anumite orase mai mici nu scriu despre programele lor, ba chiar le trimit oferte de reclama, au un program de burse pentru tineri in mai multe domenii de activitate si nu stie cum ar putea sa ajunga la ei. Solutii pentru rezolvarea primei

Read More »
mix-de-trafic_ecommerce

Ce este un mix de trafic sănătos pentru ecommerce?

Sursele de trafic sunt variate si la fel sunt si cele de conversie. Pentru ca magazinul tau online sa aiba vizitatori si vanzari in mod constant trebuie sa ai in vedere o prezenta constanta si consecventa pe mai multe canale.  Trafic organic – acest trafic este foarte valoros dar și cu un cost mai redus, decat cele aduse

Read More »
kpi

5 KPI-uri de urmărit la PPC

Una dintre cele mai complexe sarcini este sa selectezi un profesionist la a carui meserie nu te pricepi deloc sau foarte putin. Din punctul meu de vedere e ca si cum as selecta un medic specialist fara sa stiu exact ce face. Cand incepi sa promovezi magazinul tau online sunt unele sarcini pentru care ai nevoie

Read More »
selectia-agentiei-ppc

Selectia agentiei de PPC

Una dintre cele mai complexe sarcini este sa selectezi un profesionist la a carui meserie nu te pricepi deloc sau foarte putin. Din punctul meu de vedere e ca si cum as selecta un medic specialist fara sa stiu exact ce face. Cand incepi sa promovezi magazinul tau online sunt unele sarcini pentru care ai nevoie

Read More »

Netring Media Srl

CUI: 41024430

Adresa: Regele Ferdinand 22-26, etaj 3.

Cluj

  • Tel.: +40 731 897 218
  • Email: office@netring.ro