Campanii PPC

Campanii PPC pentru rezultate rapide!

Campaniile PPC iti asigura control maxim asupra bugetului investit si faciliteaza cresterea vanzarilor intr-un mod eficient.

Cum Te Ajuta Campaniile PPC (Pay-per-Click/Platite)?

  • prin Google Shopping Ads PREZINTI PRODUSELE TALE in fata unei audiente care cauta activ aceste produse
  • campaniile ppc in platformele Google Ads si Facebook Ads reprezinta o modalitate RAPIDA de a aduce TRAFIC CALIFICAT catre site
  • publicitatea in Google Ads Search se adreseaza unei audiente care cauta activ informatii despre ceea ce vinzi, ei sunt deja trafic cald, DORESC sa CUMPERE.
  • prin campaniile de Google Display sau Facebook poti CRESTE NOTORIETATEA MARCII tale, mai multi oameni vor afla de tine si tasteaza adresa site-ului tau cand au o nevoie informationala sau tranzactionala
  • prin platformele ppc, adica pay-per-click CONTROLEZI BUGETUL de promovare si poti monitoriza ROI: cat investesti si ce rezulta din sumele investite in publicitate digitala
  • prin testarea continua a componentelor unei campanii: grafica, concept mesaje, audienta, cuvinte cheie, etc. EFICIENTIZEZI BUGETUL de PUBLICITATE

Piața de vânzări online în România a ajuns la peste 3.5 miliarde de euro, conform unui studiu derulat de GPEC și partenerii săi. Știai că acestă creștere reprezintă o majorare de 30% față de 2017? Traficul de pe dispozitivele mobile este în creștere în 2018, ajungând la 80% din total trafic. O cifră interesantă vine de la Google: 50% dintre cei care văd o reclamă ulterior caută acel produs și derulează în medie șase vizite înainte de o achiziție. 

Un alt studiu spune ca ar fi nevoie de minim 10 contacte digitale pentru ca un vizitator sa devina client. 10 contacte digitale!

Pentru căutări online, săptămânal, sunt alocate

În România sunt aproximativ 10 milioane de conturi de Facebook, cam 2 milioane de conturi de Instagram și cam 2,6 milioane de conturi de LinkedIn. În contextul acestor cifre nu prea se mai pune întrebarea dacă ai nevoie de promovare/publicitate online, ci mai degrabă în ce formă: ai nevoie de campanii PPC (pay-per-click) în Google Ads sau pe rețelele sociale? Sau pe ambele, efectul fiind maximal în acest fel.

Platforma Google Ads, respectiv Facebook/Instagram sunt complexe care permit testari pe audienta, creativi, texte, etc. Un expert PPC va testa toate componentele campaniilor pentru a ajunge la rezultatele cele mai eficiente.

Ce este un rezultat eficient? 

Acest lucru difera de la o companie la alta si de la o industrie la alta: pot fi vanzarile, leadurile generate, traficul adus pe site, conturile create, descarcarile de ebook, etc. Cifrele trebuie intrepretate in contextul specific al industriei respective si luand in considerare cifre medii.

Rata medie de conversie: intre 1-3%, in functie de industrie
Rata medie de CTR pentru reclamele Google Ads Search: 10%
Rata medie de CTR in Facebook: 0,90% - 1,33%

Cum se gestioneaza un cont?

Setarea unui cont nou sau Auditarea contului existent

În această etapă setăm contul și creăm legăturile cu restul platformelor: site, Google Analytics, etc. Dacă există deja un cont audităm campaniile existente: cuvinte cheie, reclame, extensii, setările de conversii, audiențe, etc.
Google Ads este o platformă complexă prin care se pot cheltui bugete în mod foarte eficient în funcție de setări pentru diverse obiective. Poți crește traficul către site-ul tău, poți vinde și plăti pentru conversii în funcție de profitul generat, poți avea ca obiectiv descărcările de aplicații mobile. Ai posibilitatea să targetezi audiență nouă sau pe cei care au fost deja pe site, să plasezi bannere doar pe anumite site-uri, poți exlude apariții pe diverse platforme.

Strategie pentru campaniile PPC

Setarea campaniilor PPC

În această etapă este foarte importantă identificarea corectă a cuvintelor cheie pe baza căruia audiența relevantă își exprimă căutările. Pentru asta e nevoie de o perioadă de testare în care eliminăm căutările puțin relevante și completăm cu cuvinte cheie pe subiectul nostru. Tot în cadrul campaniilor se setează landing page-urile pe care ajunge vizitatorul – este foarte recomandat ca aceste pagini șă conțină informații relevante pentru subiectul pentru care s-a elaborat promovarea.

Sunt foarte importante extensiile prin care comunicăm informații gen cârlig pentru a capta atenția utilizatorilor care caută pe o pagină și Google le servește mai multe reclame și pagini organice. Avem posibilitatea să setăm campanii dinamice, bazate pe feeduri de produse, iar aceste sunt servite pe bază de produse individuale celor care caută anumite produse. Sau setăm campanii de display cu obiectul de a crește notorietatea brandului sau retargetăm vizitatori ai site-ului care nu au convertit cu o ofertă mai bună.

Monitorizare și optimizare continuă

Etapa de monitorizare ne permite optimizarea costurilor: verificăm cu o recurență de câteva zile care dintre reclamele setate obțin mai multe clickuri, care dintre cuvinte ne aduce conversii și la ce cost. Vedem inclusiv dacă avem multe clickuri pe un landing page dar acestea nu rezultă în conversii ce trebuie să îmbunătățim pe site. Pe baza clickurilor putem identifica dacă problema este la nivel de reclame, cuvinte cheie sau site/ofertă de servicii sau produse.

Ce Preturi se Practica in Piata?

Se percepe un comision pentru auditarea si setarea corecta a contului. Acest serviciu se deruleaza in prima luna de colaborare, iar pretul este in jur de 350-500 de euro.

Costul lunar al setarii campaniilor PPC in Google  incepe de la 350 euro si poate ajunge pana la 900-1000 de euro. Peste un buget de 5000 de euro unele agentii prefera procent din bugetul alocat de 10-15%. 

Gestionarea contului de Facebook Ads incepe, in medie, de la 350-400 de euro si in functie de buget se poate maximiza la 900-1000 euro. Unele agentii asigura si servicii de content pentru profilele de Facebook, iar acest cost se adauga suplimentar la costul gestionarii contului de reclama.

Preturile reprezinta medii, pot fi si mult mai mici, dar si mult mai mari, in functie de fiecare agentie.

Se face o diferentiere intre platformele de publicitate online.

Platforma Google Search se considera o platforma cu caracteristici specifice.

Google Display (inclusiv Gmai si Youtube) alta platforma, cu alte caracteristici.

Facebook Ads se refera la gestionarea campaniilor create in contul de Ads, insa Instagram poate fi considerata o alta platforma. 

Gestionarea continutului pentru canalele social este un alt tip de serviciu care necesita analiza si dezvoltare de strategie si este considerata serviciu distinct fata de gestionarea reclamelor.

Contactează-Ne

Ai nevoie de mai multe informații sau de o discuție preliminară, GRATUITĂ?

Creștem afaceri online

CREARE WEBSITE

Un website ușor de navigat, cu informații actualizate și relevante sprijină creșterea afacerii tale și îți deschide noi căi de vânzare.

OPTIMIZARE

Prin metodele de optimizare asigurăm condițiile necesare ca site-ul tău să fie mai usor de găsit, organic, în motoarele de căutare.

MAGAZINE ONLINE

Predăm la cheie un webshop adaptat specificului produselor comercializate și a pieței, gata de a genera vânzări.

STRATEGII DE MARKETING

Obiectivele tale de afaceri necesită o comunicare continuă, targetată, bazată pe instrumente online și offline de marketing, PR sau CSR.

CAMPANII PPC

Prin campaniile plătite ajungi la audiența ta într-un mod eficient, controlat și produci rezultate chiar din prima zi de implementare.

STRATEGII DE BRANDING

Economisește timp și bani, lăsând actualizările necesare, soluționarea erorilor sau adăugarea noilor funcții pe seama noastră.