Campanii PPC

Managementul campaniilor PPC

Știai că anul trecut piața de vânzări online în România a ajuns la peste 3.5 miliarde de euro, conform unui studiu derulat de GPEC și partenerii săi? Știai că acestă creștere reprezintă o majorare de 30% față de 2017? Traficul de pe dispozitivele mobile este în creștere în 2018, ajungând la 80% din total trafic. O cifră interesantă vine de la Google: 50% dintre cei care văd o reclamă ulterior caută acel produs și derulează în medie șase vizite înainte de o achiziție. Cei care sunt pe net alocă 15 ore pentru căutări săptămânal.

Și suntem foarte mulți pe net: numărul conturilor pe platformele de socializare cresc în mod continuu. În România sunt aproximativ 10 milioane de conturi de Facebook, cam 2 milioane de conturi de Instagram și cam 2,6 milioane de conturi de LinkedIn. În contextul acestor cifre nu prea se mai pune întrebarea dacă ai nevoie de promovare/publicitate online, ci mai degrabă în ce formă: ai nevoie de campanii PPC (pay-per-click) în Google Ads sau pe rețelele sociale? Sau pe ambele, efectul fiind maximal în acest fel.

Reține: platforma Google Ads, respectiv Facebook/Instagram dispun de setări complexe, de aceea este indicat să te apuci de învățat și de testat, ori să te bazezi pe experți pentru a-ți gestiona contul. Fiind foarte multe elemente de care trebuie să ții cont, la început o să ți se pară complicat, unele setări nici nu ve ști unde să le faci, dar cu timpul vine și expertiza. Dacă însă ai nevoie de rezultate rapide, sau alegi să-ți dezvolți afacere cum te pricepi tu mai bine, asigură-te că lucrezi cu o agenție specializată în campanii Paid.

Setarea unui cont nou sau Auditarea contului existent

În această etapă setăm contul și creăm legăturile cu restul platformelor: site, Google Analytics, etc. Dacă există deja un cont audităm campaniile existente: cuvinte cheie, reclame, extensii, setările de conversii, audiențe, etc.
Google Ads este o platformă complexă prin care se pot cheltui bugete în mod foarte eficient în funcție de setări pentru diverse obiective. Poți crește traficul către site-ul tău, poți vinde și plăti pentru conversii în funcție de profitul generat, poți avea ca obiectiv descărcările de aplicații mobile. Ai posibilitatea să targetezi audiență nouă sau pe cei care au fost deja pe site, să plasezi bannere doar pe anumite site-uri, poți exlude apariții pe diverse platforme.

Strategie pentru campaniile Paid

Setarea campaniilor

În această etapă este foarte importantă identificarea corectă a cuvintelor cheie pe baza căruia audiența relevantă își exprimă căutările. Pentru asta e nevoie de o perioadă de testare în care eliminăm căutările puțin relevante și completăm cu cuvinte cheie pe subiectul nostru. Tot în cadrul campaniilor se setează landing page-urile pe care ajunge vizitatorul – este foarte recomandat ca aceste pagini șă conțină informații relevante pentru subiectul pentru care s-a elaborat promovarea.

Sunt foarte importante extensiile prin care comunicăm informații gen cârlig pentru a capta atenția utilizatorilor care caută pe o pagină și Google le servește mai multe reclame și pagini organice. Avem posibilitatea să setăm campanii dinamice, bazate pe feeduri de produse, iar aceste sunt servite pe bază de produse individuale celor care caută anumite produse. Sau setăm campanii de display cu obiectul de a crește notorietatea brandului sau retargetăm vizitatori ai site-ului care nu au convertit cu o ofertă mai bună.

Monitorizare și optimizare continuă

Etapa de monitorizare ne permite optimizarea costurilor: verificăm cu o recurență de câteva zile care dintre reclamele setate obțin mai multe clickuri, care dintre cuvinte ne aduce conversii și la ce cost. Vedem inclusiv dacă avem multe clickuri pe un landing page dar acestea nu rezultă în conversii ce trebuie să îmbunătățim pe site. Pe baza clickurilor putem identifica dacă problema este la nivel de reclame, cuvinte cheie sau site/ofertă de servicii sau produse.

Etapa de monitorizare ne permite optimizarea costurilor: verificăm cu o recurență de câteva zile care dintre reclamele setate obțin mai multe clickuri, care dintre cuvinte ne aduce conversii și la ce cost. Vedem inclusiv dacă avem multe clickuri pe un landing page dar acestea nu rezultă în conversii ce trebuie să îmbunătățim pe site. Pe baza clickurilor putem identifica dacă problema este la nivel de reclame, cuvinte cheie sau site/ofertă de servicii sau produse.

Costul de gestionare a contului

Prețuri: diferă în funcție de complexitatea și volumul promovării. Pentru firme de servicii și magazine online cu un număr redus de produse se situează la 300 euro. Pentru magazine online costul campaniilor paid începe de la 500 de euro.

Întrebări

  • Ai aici un set de întrebări pe care ți le vom pune în momentul în care stabilim să lucrăm împreună:
  • Situația actuală: diferențiatori, buyer personas, sezonalitate, produse principale/vandabile, fluxul de cumpărare, competiție vs. oferta ta, trendurile în domeniu, particularitățile domeniului, a clienților,  status on-site (viteză de încărcare, landing pages), constrângeri și elemente speciale.
  • Situația targetată: definire obiective, KPI-uri, buget investit versus conversii generate.

Contactează-Ne

Ai nevoie de mai multe informații sau de o discuție preliminară, GRATUITĂ?

Creștem afaceri online

CREARE WEBSITE

Un website ușor de navigat, cu informații actualizate și relevante sprijină creșterea afacerii tale și îți deschide noi căi de vânzare.

OPTIMIZARE

Prin metodele de optimizare asigurăm condițiile necesare ca site-ul tău să fie mai usor de găsit, organic, în motoarele de căutare.

MAGAZINE ONLINE

Predăm la cheie un webshop adaptat specificului produselor comercializate și a pieței, gata de a genera vânzări.

STRATEGII DE MARKETING

Obiectivele tale de afaceri necesită o comunicare continuă, targetată, bazată pe instrumente online și offline de marketing, PR sau CSR.

CAMPANII PPC

Prin campaniile plătite ajungi la audiența ta într-un mod eficient, controlat și produci rezultate chiar din prima zi de implementare.

STRATEGII DE BRANDING

Economisește timp și bani, lăsând actualizările necesare, soluționarea erorilor sau adăugarea noilor funcții pe seama noastră.

Netring Media Srl

CUI: 41024430

Adresa: Regele Ferdinand 22-26, etaj 3.

Cluj

  • Tel.: +40 731 897 218
  • Email: office@netring.ro