Campanii PPC

Campanii PPC. Google Ads, Facebook Ads. Pentru Rezultate Rapide

Campaniile Pay-Per-Click Asigură Controlul Bugetului și Relevanță pe Obiectivele Setate

Campanii Pay-per-Click:
Control și Relevanță

  • cauți o modalitate de promovare în care poți controla bugetul?
  • ai nevoie de trafic relevant care cumpără, nu doar navighează?
  • ai făcut deja campanii de Google și cei câteva sute de lei investiți nu ți-au adus nimic?
  • platforma ți se pare complexă, cu prea multe opțiuni de setare?
  • ai ajuns la concluzia că Google și Facebook nu funcționează, dar nu ai găsit alte platforme mai eficiente?
  • ai vrea să ai la dispoziție un calcul estimativ despre ce îți poate aduce o campanie pe Google?

Îți elaborăm un plan estimativ pe baza datelor din Google, astfel că vei ști în avans: cât costă click-ul, cât costă conversia și câte conversii poți obține.

Piața de vânzări online în România a ajuns la peste 5.6 miliarde de euro, conform unui studiu derulat de GPEC și partenerii săi. Știai că acestă creștere reprezintă o majorare de 30% față de 2019? Traficul de pe dispozitivele mobile este în creștere în 2018, ajungând la 80% din total trafic. O cifră interesantă vine de la Google: 50% dintre cei care văd o reclamă ulterior caută acel produs și derulează în medie șase vizite înainte de o achiziție. 

Pentru căutări online, săptămânal, sunt alocate 15 ore

Rata medie de conversie: între 1-3%, în funcție de industrie
Rata medie de CTR pentru reclamele Google Ads Search: 10%
Rata medie de CTR in Facebook: 0,90% - 1,33%

Cum configurăm și gestionăm conturile?

Analiză Marketing Mix

Pare că atunci când setezi campaniile Google Ads sau cele de Facebook/Instagram nu ai altceva de făcut decât să elaborezi niște texte, să încarci niște imagini și totul merge ca pe roate. Realitatea este, însă, alta: începi cu o analiză a produselor clientului, a prețurilor practicate de acesta, de UX al site-ului vizat, respectiv de modalitățile de promovare. Totul raportat la competiție.

Google Ads este o platformă complexă prin care se pot cheltui bugete în mod eficient, controlat și relevant. În funcție de obiectivele tale poți crește traficul către site-ul tău, poți genera conversii sau descărcări ale unor aplicații mobile. Ai posibilitatea să targetezi audiență nouă sau pe cei care au fost deja pe site, să plasezi bannere doar pe anumite site-uri și să excluzi apariții pe diverse platforme. În funcție de obiective setezi mixul de campanii și aloci bugetele.

Strategie pentru un cont câștigător

Setarea campaniilor PPC

Configurăm modalitățile de monitorizare și conectăm conturile: Google Analytics, Google Tag Manager, Google Ads, Youtube, Google Merchant Center, etc. 

Urmează setarea campaniilor: în această etapă este foarte importantă identificarea corectă a cuvintelor cheie. Pentru asta e nevoie de o perioadă de testare în care eliminăm căutările puțin relevante și completăm cu cuvinte cheie pe subiectul nostru. În cazul campaniilor de Shopping stabilim produsele pe care dorim să le promovăm. Pentru display sau video căutăm audiențe și formate eficiente, focusate pe obiective.

Sunt foarte importante extensiile prin care comunicăm informații gen cârlig pentru a capta atenția utilizatorilor. 

Monitorizare și optimizare continuă

Etapa de monitorizare ne permite optimizarea costurilor: verificăm care dintre reclamele setate obțin mai multe click-uri, care dintre cuvinte ne aduce conversii și la ce cost. Vedem inclusiv dacă avem multe click-uri pe un landing page, dar acestea nu rezultă în conversii. Pe baza comportamentului utilizatorilor putem identifica sursa problemei: reclama, cuvintele cheie, site/ofertă de servicii sau produse. Începem optimizările și testările.

Ce ne recomandă?

  • recomandările clienților noștri, prezentate în Testimoniale
  • suport continuu de la platformele cu care colaborăm pentru clienții noștri
  • experiență de peste 20 de ani în strategii de promovare
  • experiență de peste 5 ani în e-commerce
  • cunoștințe certificate de Google, reînnoite anual

CONTACTEAZĂ-NE

Pasul urmator

Completează formularul cu detalii privind afacerea ta. La o discuție ulterioară de aproximativ o oră, vom discuta despre așteptările și obiectivele tale. În funcție de aceste obiective pregătim un calcul estimativ pentru bugetul de care ai nevoie ca aceste rezultate să se realizeze.

Creștem afaceri online

CREARE WEBSITE

Un website ușor de navigat, cu informații actualizate și relevante sprijină creșterea afacerii tale și îți deschide noi căi de vânzare.

OPTIMIZARE

Prin metodele de optimizare asigurăm condițiile necesare ca site-ul tău să fie mai usor de găsit, organic, în motoarele de căutare.

MAGAZINE ONLINE

Predăm la cheie un webshop adaptat specificului produselor comercializate și a pieței, gata de a genera vânzări.

STRATEGII DE MARKETING

Obiectivele tale de afaceri necesită o comunicare continuă, targetată, bazată pe instrumente online și offline de marketing, PR sau CSR.

CAMPANII PPC

Prin campaniile plătite ajungi la audiența ta într-un mod eficient, controlat și produci rezultate chiar din prima zi de implementare.

STRATEGII DE BRANDING

Economisește timp și bani, lăsând actualizările necesare, soluționarea erorilor sau adăugarea noilor funcții pe seama noastră.