ARTICOLE

Rezultate convingătoare prin SEO și Campanii PPC

Clientul este o companie, unul dintre cei mai mari producători de pomi fructiferi, arbuști, plante roditoare și plante ornamentale din România, cu prezență online. Optimizare SEO Site-ul inițial era un mix între un site de prezentare pentru comercianții offline din țară și din străinătate cu care colabora, respectiv un magazin online creat pe platforma Woocommerce

Promovarea online strategic se face

Cel mai important lucru pe care am înțeles și am învățat din propria experiență: calitatea contează cel mai mult. Calitatea contează Încep cu o poveste din cariera mea de manager la un magazin online unde eram responsabilă de tot procesul de vânzare, achiziție produse, încărcare, relații clienți, încasare. Aveam o echipă de 12 oameni, activam

Promovare online de bun simt

Am citit multe opinii în această perioadă de pandemie despre nevoia de a promova, în anumite domenii, dar și mai multe semnale de alarmă că acum nu este momentul potrivit, ar trebui să reducem din zgomot, să renunțăm la campanii, la promoții. Tind să fiu de acord cu ambele puncte de vedere, însă ținând cont

studiu de caz, netring

Ce aduce o campanie paid setata incorect?

Companie: un producator care ambaleaza si isi vinde propriile produse catre persoane fizice si juridice in domeniul Home and Deco. Gestionare cont: o agentie de reclama si o angajata a companiei. Valoare cont, pentru toata perioada vizata: 14K lei Obiectiv magazin online: impresii pe pagina de rezultate, cu efect secundar de 77 de conversii Setari: contul este conectat la

marketing

Ce nu este marketingul digital?

Ai nevoie de strategie integrată la nivel de companie, altfel o să ajungi în situația în care folosești instrumente de marketing digital sau offline, însă de fapt și de drept nu faci marketing. Orice acțiune care nu este integrată într-un plan mai amplu, derulat consecvent nu are cum să aducă rezultate notabile și pe termen

Conferinta de presa pentru un eveniment in premiera

Ce faci, când ai șansa să organizezi lansarea unui eveniment sportiv în premieră, organizat de o asociație? Te bucuuuuuri nespus de mult, pentru că ai aproape toate mijloacele să maximizezi impactul. De ce spun asta?  Ai subiectul. Pe parcursul activitatii de PR, Public Relations, sunt multe ocazii în care organizezi conferință de presă sau trimiti

mix-de-trafic_ecommerce

Ce este un mix de trafic sănătos pentru ecommerce?

Sursele de trafic sunt variate si la fel sunt si cele de conversie. Pentru ca magazinul tau online sa aiba vizitatori si vanzari in mod constant trebuie sa ai in vedere o prezenta constanta si consecventa pe mai multe canale.  Trafic organic – acest trafic este foarte valoros dar și cu un cost mai redus, decat cele aduse

kpi

4 criterii pentru a selecta agentia de PPC

Una dintre cele mai complexe sarcini este sa selectezi o agentie sau un profesionist la a carui meserie nu te pricepi deloc sau foarte putin. Din punctul meu de vedere e ca si cum as selecta un medic specialist fara sa stiu exact ce face. Cand incepi sa promovezi magazinul tau online sunt unele sarcini pentru

7 sugestii pentru alegerea domeniului

Clienții pot face greșeli enorme atunci când selectează un nume de domain pentru website-ul lor. În multe cazuri aleg nume care sunt greu de reținut sau chiar și de dictat prin telefon. Deci cum să alegem un nume de domain inspirat? 1. Ușor de reținut Gândește-te că adresa site-ului tău sau adresa ta de e-mail

Site-ul meu e gata. A, chiar aşa?

Una dintre cele mai comune greșeli ale antreprenorilor mici și mijlocii este următoarea abordare: website-ul meu e gata, am rezolvat. Și așteaptă clienții. Dacă te gândești și tu așa, atunci mai ai mult de așteptat până aceștia o să apară… Scopul site-ului Gândește-te un pic care este scopul site-ul tău. Răspunsul vine de la sine: