ARTICOLE

studiu de caz, netring

Ce aduce o campanie paid setata incorect?

Companie: un producator care ambaleaza si isi vinde propriile produse catre persoane fizice si juridice in domeniul Home and Deco. Gestionare cont: o agentie de reclama si o angajata a companiei. Valoare cont, pentru toata perioada vizata: 14K lei Obiectiv magazin online: impresii pe pagina de rezultate, cu efect secundar de 77 de conversii Setari: contul este conectat la

analiza PESTLE

Cum derulăm analiza PESTLE eficient?

O analiză complexă necesită investigarea mai multor subiecte, așa că mai degrabă o luăm pe scurtătură – e sigur mai rapid, însă probabil nu este la fel de eficient. Și pierdem din vedere oportunitățile care trebuie testate pentru a ne crește afacerea. Marketingul strategic este baza necesară unei promovări care să asigure succes și performanță, fără a

marketing

Ce nu este marketingul digital?

Ai nevoie de strategie integrată la nivel de companie, altfel o să ajungi în situația în care folosești instrumente de marketing digital sau offline, însă de fapt și de drept nu faci marketing. Orice acțiune care nu este integrată într-un plan mai amplu, derulat consecvent nu are cum să aducă rezultate notabile și pe termen

Conferinta de presa pentru un eveniment in premiera

Ce faci, când ai șansa să organizezi lansarea unui eveniment sportiv în premieră, organizat de o asociație? Te bucuuuuuri nespus de mult, pentru că ai aproape toate mijloacele să maximizezi impactul. De ce spun asta?  Ai subiectul. Pe parcursul activitatii de PR, Public Relations, sunt multe ocazii în care organizezi conferință de presă sau trimiti

mix-de-trafic_ecommerce

Ce este un mix de trafic sănătos pentru ecommerce?

Sursele de trafic sunt variate si la fel sunt si cele de conversie. Pentru ca magazinul tau online sa aiba vizitatori si vanzari in mod constant trebuie sa ai in vedere o prezenta constanta si consecventa pe mai multe canale.  Trafic organic – acest trafic este foarte valoros dar și cu un cost mai redus, decat cele aduse

kpi

4 criterii pentru a selecta agentia de PPC

Una dintre cele mai complexe sarcini este sa selectezi o agentie sau un profesionist la a carui meserie nu te pricepi deloc sau foarte putin. Din punctul meu de vedere e ca si cum as selecta un medic specialist fara sa stiu exact ce face. Cand incepi sa promovezi magazinul tau online sunt unele sarcini pentru

7 sugestii pentru alegerea domeniului

Clienții pot face greșeli enorme atunci când selectează un nume de domain pentru website-ul lor. În multe cazuri aleg nume care sunt greu de reținut sau chiar și de dictat prin telefon. Deci cum să alegem un nume de domain inspirat? 1. Ușor de reținut Gândește-te că adresa site-ului tău sau adresa ta de e-mail

Site-ul meu e gata. A, chiar aşa?

Una dintre cele mai comune greșeli ale antreprenorilor mici și mijlocii este următoarea abordare: website-ul meu e gata, am rezolvat. Și așteaptă clienții. Dacă te gândești și tu așa, atunci mai ai mult de așteptat până aceștia o să apară… Gândește-te un pic care este scopul site-ul tău. Răspunsul vine de la sine: să vină