ARTICOLE

Pagini indexate, neintenționat

Paginile indexate de Google, dar fără valoare pentru utilizatori pot constitui un element negativ în evaluarea site-ului în procesul de ranking. Aceste linkuri reprezintă pagini care nu au conținut valoros, iar prin asta scade valoarea întregului site. Așadar, în procesul de optimizare SEO a site-ului trebuie să ne asigurăm că nu vom avea astfel de

ilustratie metrici Google Analytics

Cei mai importanți 8 metrici în Google Analytics

Google Analytics este o platformă gratuită prin care se poate monitoriza activitatea unui magazin online. Creând un cont pe platforma și integrându-l cu site-ul nostru, avem posibilitatea să intrăm în posesia unor informații utile: atât cantitative, cât și calitate. Informații despre vizitatori câți vizitatori am avut pe site pe zile, săptămâni, luni cât au stat

Cu ce buget de marketing obții vânzări, nu doar trafic?

Ce buget merită să calculezi pentru marketing digital? Care sunt sursele de trafic care pot fi accesate în funcție de bugetul tău? Bugetul reprezintă un aspect important în marketingul online și offline, deopotrivă. Deși există lucruri care se pot face și fără bani, rezultatele considerabile și pe o durată rezonabilă se obțin cu buget. Lansarea

IOS 14: setări recomandate pe Facebook

De câteva săptămâni bune s-a lansat deja versiunea 14 a IOS și, în consecință, și Facebook a implementat masurile de care ne-a atenționat chiar de la începutul anului. În ce constă schimbarea IOS? Utilizatorii de Apple au opțiunea de a permite sau a bloca urmărirea activității lor în aplicațiile și site-urile pe care navighează. Aceste

Cât trafic poți obține din SEO?

De multe ori cei interesați de optimizare SEO își pun întrebarea: cât trafic pot obține din SEO, adică dacă ajung pe prima pagină a căutărilor organice? Și pe bună dreptate, întrucât așa cum v-am explicat într-un articol anterior pe blog, în funcție de competiție prețurile la o optimizare SEO de calitate încep de la câteva

Google Tag Manager: setarea etichetelor simplu și ușor

Google Tag Manager (GTM) este o modalitate simplă și intuitivă pentru a monitoriza rezultatele aduse în urma promovării online, de site-ul tău: vânzări, generare de lead, apeluri telefonice, descărcări de eBook-uri, vizualizarea unui video etc. Imaginează-ți un recipient în care pui toate cărțile de vizită de care nu vrei să uiți. Formulat foarte simplu, așa

Optimizare SEO cu prețuri

Prețul optimizării SEO este un aspect crucial în momentul în care se contactează acest serviciu. Prețurile pentru campaniile de optimizare SEO diferă de la o industrie la alta și depind de competiția din domeniul respectiv. În acest articol primești explicații detaliate despre prețurile campaniilor de optimizare SEO, publicate de agenții care oferă servicii de SEO.

Cum calculezi bugetul de marketing online?

Aș dori să stabliesc bugetul de marketing online, însă cum o fac? La această întrebare cu toții ne dorim un răspuns simplu, un calcul ușor. Însă, nici aici, nu există o rețetă universal valabilă. Nu există un procent care să aducă rezultate pentru toate tipurile de companii, fiecare trebuind să își calculeze singur bugetul de