- Ai un magazin online sau un site de prezentare și vrei promovare online?
- Vrei să-ți crești vânzările, dar nu știi ce trebuie să faci?
- Aloci un buget de marketing, dar nu știi cum să evaluezi eficiența acestui buget?
- Cheltui 10 mii de lei pe promovare, însă ai vânzări de numai 8000 de lei?
- Te promovezi pe Facebook și te-ar interesa să știi ce ai mai putea să faci?
- Ai auzit de pâlnie de conversie și ai vrea să o implementezi, dar nu știi cum să o faci?
- Ai alocat buget pe SEO, dar n-ai vazut niciun rezultat?
- Ai campanii de Google Ads, însă îți aduc doar click-uri, nu și conversii?
Nu ești singurul care are aceste întrebări.
De fapt, grupurile de antreprenori sunt pline de astfel de solicitări, probleme și dubii.
Ce putem face pentru tine?
ANALIZĂM
Industria și Competiția
GENERĂM
Trafic
Calificat
OPTIMIZĂM
Pâlnia
de Conversie
- Ai mai mulți vizitatori calificați, din surse variate.
- Îți cresc vânzările, lead-urile, conversiile.
- Cheltui într-un mod eficient, raportat la rezultatele generate.
- Înțelegi mai bine cum gândesc clienții tai, ce au nevoie și cum cumpără.
STRATEGIA DE PROMOVARE ONLINE
- stabilim buyer personas, adică personificarea audienței noastre în termeni demografici, interese, activități etc.
- stabilim nevoile audienței tale
- stabilim tipurile de activități pe care dorim să le adoptăm
- bugetul de investit în funcție de obiective
- ponderea acțiunilor de notorietate versus acțiuni de conversie
- strategia de branding și conținut
Începem generarea de trafic calificat către site și pe parcurs monitorizăm eficiența acestor canele.
- timpul petrecut pe pagină
- bounce rate-ul
- sursele din care vin
- bugetul investit în fiecare sursă
- valoarea pe care a generat-o fiecare sursă, în funcție de ce ne interesează.
Surse de trafic organice
- Optimizare SEO – optimizarea se derulează pe o durată de minim 6 luni pe site și off-site și are ca obiectiv apariția pe prima pagină de căutări pe anumite cuvinte cheie
- Social media – Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, TikTok prin postări organice, storytelling
- Blog – generarea unui conținut interesant și valoros pentru care utilizatorii vin pe site
Surse de trafic plătite
- Campanii plătite Google Ads – promovarea serviciilor în cadrul platformei Google prin reclame de tip text, video pe Youtube, mail promovat în Gmail. Plasare de bannere pe site-uri populare, Shopping Ads, Carusel Ads etc.
- Campanii plătite pe Social media – campanii de reclamă care se bazează pe o grafică interesantă, vizual estetic, video, carusel etc., pentru generare de notorietate și conversii pe Facebook, Instagram, LinkedIn.
Eficiența paginii
Unele studii spun că o pagină bună generează cam de 10% mai multe conversii, decât una medie a cărei rată de conversie este undeva la 1-2%. Însă pentru o pagină excelentă este nevoie să testam mai multe pagini atât din punct de vedere al conținutului, cât ți al vizualului.
Cele mai importante aspecte la o pagină
✅
Oferta afișată – să ieșim din tiparul obișnuit și să oferim ceva foarte util pentru audiența noastră
✅
Felul în care o pot accesa – un formular cu informații inutile nu este cea mai bună modalitate
✅
Folosirea remarketing-ului pentru a convinge vizitatorii să revină și să-și finalizeze conversia
✅
Testarea mai multor pagini: conținut și vizual, chiar și 10, până ajungem la varianta de succes
✅
Pe lângă creșterea ratei de conversie să ne asigurăm că lead-urile generate sunt chiar relevante
Monitorizează indicatorii alăturați pentru a evalua succesul proiectului tău
- mediile relevante pentru domeniul în care activezi
- sursele de trafic
- rata de conversie
- numărul de conversii
- valoarea medie a coșului/serviciului
- valoarea minimă și maximă a coșului/serviciului
- câte landing page-uri relevante ai?
- câte conversii are fiecare într-o perioadă de 30 de zile?
- oferta afișată pe landing page
CONTACTEAZĂ-NE
Pasul următor
Completează formularul cu cât mai multe detalii privind site-ul si business-ul tău.
După ce primim mesajul vom stabili împreună o întâlnire online de aproximativ o oră, în care vei prezenta business-ul, așteptările tale, iar noi vom explica cu ce putem să te ajutăm. La sfârșitul întâlnirii stabilim dacă putem lucra împreună.