Promovare online

Promovare online cu rezultate

Promovarea online te ajuta sa ai trafic constant pe site-ul tau, sa iti promovezi marca si sa cresti vanzarile intr-un mod controlat: investesti in functie de rezultatele pe care doresti sa le obtii.

Promovare Online
Ne focusam pe obiectivele si rezultatele care te intereseaza:
Leaduri, Conversii, Vanzari.

Nu esti singur cu aceste intrebari.
De fapt, grupurile de antreprenori sunt pline de astfel de solicitari, probleme si dubii.
Ce putem face noi pentru tine?

ANALIZAM
Industria si Competitia

GENERAM
Trafic Calificat

OPTIMIZAM
Palnia de Conversie

    STRATEGIA DE PROMOVARE​​

    • stabilim buyer personas, adica personificarea audientei noastre in termeni demografici, interese, activitati, etc.
    • stabilim nevoile audientei tale
    • stabilim tipurile de activitati pe care dorim sa adoptam
    • bugetul de investit in functie de obiective
    • ponderea actiunilor de notorietate versus actiuni de conversie
    • strategia de branding si continut

    Incepem generarea de trafic calificat catre site si pe parcurs monitorizam eficienta acestor canele.

    • timpul pe care il petrec pe pagina,
    • bounce rate-ul,
    • sursele din care vin,
    • bugetul investit in fiecare sursa,
    • valoarea pe care a generat fiecare sursa in functie de ce ne intereseaza.

    Surse de trafic organice

    • Optimizare SEO – optimizarea se deruleaza pe o durata de minim 6 luni pe site si off-site si are ca obiectiv aparitia pe prima pagina de cautari pe anumite cuvinte cheie
    • Social media – Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, TikTok prin postari organice, storytelling
    • Blog – generarea unui continut interesant si valoros pentru care utilizatorii vin pe site

    Surse de trafic platite

    • Campanii platite Google Ads – promovarea serviciilor in cadrul platformei Google prin reclame de tip text, video pe Youtube, mail promovat in Gmail. Plasare de bannere pe site-uri populare, Shopping Ads, Carusel Ads, etc.
    • Campanii platite pe Social media – campanii de reclama care se bazeaza pe o grafica interesanta, vizual estetic, video, carusel, etc. pentru generare de notorietate si conversii pe Facebook, Instagram, LinkedIn.

    Eficienta paginii
    Unele studii spun ca o pagina buna genereaza cam de 10% mai multa conversie, decat una medie a carei rata de conversie este undeva la 1-2%. Insa pentru o pagina excelenta este nevoie sa testam mai multe pagini atat din punct de vedere a continutului, cat si a vizualului.


    Cele mai importante aspecte la o pagina

    Oferta afisata – sa iesim din tiparul obisnuit si sa oferim ceva foarte util pentru audienta noastra

    Felul in care o pot accesa – un formular cu informatii inutile nu este cea mai buna modalitate 

    Folosirea remarketing-ului pentru a convinge vizitatorii sa revina si sa-si finalizeze conversia

    Testarea mai multor pagini: continut si vizual, chiar si 10, pana ajungem la varianta de succes

    Pe langa cresterea ratei de conversie sa ne asiguram ca lead-urile generate sunt chiar relevante

    Analizam palnia de conversie si iti propunem:

    • un design imbunatatit si focusat pe cresterea ratei de conversie
    • oferte adaptate nevoilor clientilor tai
    • simplificarea si eficientizarea fluxului de vanzare pe site
    • monitorizarea rezultatelor promovarii

    Monitorizeaza indicatorii alaturati pentru a evalua succesul proiectului tau

    • mediile relevante pentru domeniul in care activezi
    • sursele de trafic
    • rata de conversie
    • numarul de conversii
    • valoarea medie a cosului/serviciului
    • valoarea minima si maxima a cosului/serviciului
    • cate landing page-uri relevante ai?
    • cate conversii are fiecare intr-o perioada de 30 de zile? 
    • oferta afisata pe landing page