Strategii de marketing

marketing

Notorietatea unui brand necesită o comunicare continuă, targetată, pe mai multe nivele, iar asta necesită un mix de marketing creat de specialiști. Noi asigurăm cunoștințele și experința necesară pentru ca tu să te poți ocupa de afacerea ta. 

Conform unei zicale chinezești „Indiferent cât este de gros, o singură grindă nu va susține o casă întreagă”.  Așa ceva este și marketingul: nu există firmă susținută de o singură campanie de marketing sau un singur canal de promovare. Este bine să avem asta în vedere, indiferent dacă avem o firmă mică sau medie.  Mixul de marketing este ceea ce ne asigură să funcționăm, indiferent de elemente sezonale, de segmentarea grupului-țintă, de schimbarea cursului valutar. Dar nu este deloc indiferent ce integrăm în acest mix de marketing. 

Primul pas este să ne punem întrebarea: pentru care dintre problemele clienților noștri oferim, prin produsul nostru, o soluție? Acesta va constitui cheia promovării: identificăm nevoia clientului nostru și o soluționăm prin asigurarea unor produse sau servicii țintite. Stabilirea planului de promovare vom începe cu specificarea audienției noastre.  

Grupul-țintă

Grupul-țintă stabilim în funcție de serviciile oferite. Pentru produse premium, poziționate cu un preț premium, ne îndreptăm către o audiență cu venituri ridicate și vom căuta acele locuri, virtuale sau reale, unde se pot regăsi. În definirea grupului-țintă trebuie să știm cel puțin următoarele: unde trăiesc, ce venit, ce studii, ce interese au, etc. Aceste date demografice, preum și cele de comportament/interese ne ajută să creionăm profilul clientului ideal, adică buyer personas.

Promisiunea unică a mărcii tale

Ceea ce oferim noi este o soluție la problema clientului, iar asta o facem etalând promisiunea noastră unică, unique selling proposition. Un exemplu bun în acest sens este reclama unui dentist care își atrăgea clienții nu cu prezentarea unor echipamente moderne, ci cu promisiunea unui tratament fără durere. A fost o tactică foarte eficientă care a necesitat un sondaj prin care au identificat aspectul de durere ca fiind cel mai important în momentul alegerii unui dentist.   

Canale de comunicare

Comunicarea, pentru a fi eficientă și pentru a asigura notorietate mărcii noastre, trebuie să fie constantă și în același timp să integreze platformele de comunicare disponibile. Ne pregătim un site de prezentare/magazin online, dezvoltăm o aplicație mobilă, un profil pe Facebook/Instagram/Snapchat/Youtube, facem blogging, etc. Pe lângă instrumentele online este indicat să apelăm și la o prezență offline pregnantă, în special dacă dispunem de bugetul necesar, cum ar fi panouri outdoor, reclamă pe radio și/sau tv. 

Dezvoltare continuă

Strategia de comunicare și promovare, odată pregătită, nu este ceva rigid: trebuie să monitorizăm în mod continuu piața, rezultatele comunicării noastre, elementele mai puțin eficiente trebuie scoase, iar oportunitățile noi introduse. Poate că acum 5 ani presa era instrumentul cel mai eficient de transmitere a mesajelor noastre, însă acum nimic nu se mai compară cu impactul rețelelor de socializare. Trebuie să fii în ton cu tendințele, să fii early adopter, să fii original și inovativ - sunt atuurile tale cele mai puternice în fața clienților tăi.

NETRING

Creștem afaceri online – asta e misiunea noastră. Prin soluțiile noastre de optimizare, respectiv campaniile plătite, social media, direct mailing, etc. puteți ajunge printre preferințele cumpărătorilor. 

CONTACTEAZĂ-NE

Fă-ți timp pentru a mări baza ta de clienți!

Articole noi

Problemele se pot rezolva foarte usor, daca ai informatiile relevante pentru a le intelege si a genera solutii. 

Sursele de trafic sunt variate si pentru ca magazinul tau online sa aiba vanzari trebuie sa ai in vedere o promovare consecventa. 

In principiu, indicatorii cheie de urmarit se stabilesc in functie de obiectivul campaniei. 

Una dintre cele mai complexe sarcini este sa selectezi un profesionist la a carui meserie nu te pricepi deloc. 

Lucrezi cu o agentie sau un specialist PPC, aloci un buget lunar pentru campaniile tale si vrei sa stii cum poti creste rata de conversie?

Clienții pot face greșeli enorme autnci când selectează un nume de domain pentru website-ul lor. Deci cum să alegem un nume de domain inspirat?

Una dintre cele mai comune greșeli ale antreprenorilor: website-ul e gata, am rezolvat asta. Și așteaptă clienții. Însă ele nu vor să vină ....

Netring

NETRING.RO este o agentie de dezvoltare website-uri și strategii de marketing, cu sediul în Cluj. Creștem afaceri online – asta e misiunea noastră. Prin soluțiile noastre de optimizare, respectiv campaniile plătite, social media, direct mailing, etc. puteți ajunge printre preferințele cumpărătorilor. 

Contact