Campanii PPC

Campanii PPC

Știai că anul trecut piața de vânzări online în România a ajuns la peste 3.5 miliarde de euro, conform unui studiu derulat de GPEC și partenerii săi? Știai că acestă creștere reprezintă o majorare de 30% față de 2017? Traficul de pe dispozitivele mobile este în crestere în 2018, ajungând la 80% din total trafic. O cifră interesantă vine de la Google: 50% dintre cei care văd o reclamă ulterior caută acel produs și derulează în medie șase vizite înainte de o achiziție. Cei care sunt pe net alocă 15 ore pentru căutări săptămânal.

Și suntem foarte mulți pe net: numărul conturilor pe platformele de socializare cresc în mod continuu. În România sunt aproximativ 10 milioane de conturi de Facebook, cam 2 milioane de conturi de Instagram și cam 2,6 milioane de conturi de LinkedIn. În contextul acestor cifre nu prea se mai pune întrebarea dacă ai nevoie de promovare, ci mai degrabă în ce formă: ai nevoie de campanii PPC (pay-per-click) în Google Ads sau profile pe Facebook, Instagram, Linkedin?

Poate mai degrabă focusul tău ar trebui să fie creșterea notorietății brandului tău pe Facebook: organic prin postări sau campanii de Facebook Ads? Sau poate generare de lead-uri? Ai audiență tânără și poți dezvolta o strategie de content pentru Instagram?

Dispui de resurse pentru a crește nivelul de implicare/engagement a fanilor tăi? Multe-multe întrebări până stabilim avantajele diferențiatoare ale brandului tău, promisiunea ta, serviciile tale inovatoare și stabilim o strategie de promovare adaptată nevoilor tale.

Ai aici un set de întrebări pe care ți le vom pune în momentul în care stabilim să lucrăm împreună:

  • Obiectivul: vânzări, trafic, notorietate, generare lead-uri, etc.
  • Situația actuală: USP-urile tale (unique selling points), produse principale/vandabile, ciclul de cumpărare, competiție vs. oferta ta, trendurile în domeniu, particularitățile domeniului, a clienților și la nivel de produse, mix-ul de marketing și KPI-uri, buget și expectanțele tale, status on-site (user experience, audit SEO, audit de conversie), constrângeri și elemente speciale.
  • Situația targetată: definire obiective, plan, KPI-uri, implementare, monitorizare, adaptare.

 

 

NETRING

Creștem afaceri online – asta e misiunea noastră. Prin soluțiile noastre de optimizare, respectiv campaniile plătite, social media, direct mailing, etc. puteți ajunge printre preferințele cumpărătorilor. 

CONTACTEAZĂ-NE

Fă-ți timp pentru a mări baza ta de clienți!

Articole noi

Problemele se pot rezolva foarte usor, daca ai informatiile relevante pentru a le intelege si a genera solutii. 

Sursele de trafic sunt variate si pentru ca magazinul tau online sa aiba vanzari trebuie sa ai in vedere o promovare consecventa. 

In principiu, indicatorii cheie de urmarit se stabilesc in functie de obiectivul campaniei. 

Una dintre cele mai complexe sarcini este sa selectezi un profesionist la a carui meserie nu te pricepi deloc. 

Lucrezi cu o agentie sau un specialist PPC, aloci un buget lunar pentru campaniile tale si vrei sa stii cum poti creste rata de conversie?

Clienții pot face greșeli enorme autnci când selectează un nume de domain pentru website-ul lor. Deci cum să alegem un nume de domain inspirat?

Una dintre cele mai comune greșeli ale antreprenorilor: website-ul e gata, am rezolvat asta. Și așteaptă clienții. Însă ele nu vor să vină ....

Netring

NETRING.RO este o agentie de dezvoltare website-uri și strategii de marketing, cu sediul în Cluj. Creștem afaceri online – asta e misiunea noastră. Prin soluțiile noastre de optimizare, respectiv campaniile plătite, social media, direct mailing, etc. puteți ajunge printre preferințele cumpărătorilor. 

Contact