Campanii Paid

Știai că anul trecut piața de vânzări online în România a ajuns la peste 3.5 miliarde de euro, conform unui studiu derulat de GPEC și partenerii săi? Știai că acestă creștere reprezintă o majorare de 30% față de 2017? Traficul de pe dispozitivele mobile este în creștere în 2018, ajungând la 80% din total trafic. O cifră interesantă vine de la Google: 50% dintre cei care văd o reclamă ulterior caută acel produs și derulează în medie șase vizite înainte de o achiziție. Cei care sunt pe net alocă 15 ore pentru căutări săptămânal.

Și suntem foarte mulți pe net: numărul conturilor pe platformele de socializare cresc în mod continuu. În România sunt aproximativ 10 milioane de conturi de Facebook, cam 2 milioane de conturi de Instagram și cam 2,6 milioane de conturi de LinkedIn. În contextul acestor cifre nu prea se mai pune întrebarea dacă ai nevoie de promovare, ci mai degrabă în ce formă: ai nevoie de campanii PPC (pay-per-click) în Google Ads sau profile pe Facebook, Instagram, Linkedin?

Poate mai degrabă focusul tău ar trebui să fie creșterea notorietății brandului tău pe Facebook: organic prin postări sau campanii de Facebook Ads? Sau poate generare de lead-uri? Ai audiență tânără și poți dezvolta o strategie de content pentru Instagram?

Dispui de resurse pentru a crește nivelul de implicare/engagement a fanilor tăi? Multe-multe întrebări până stabilim avantajele diferențiatoare ale brandului tău, promisiunea ta, serviciile tale inovatoare și stabilim o strategie de promovare adaptată nevoilor tale.

Ai aici un set de întrebări pe care ți le vom pune în momentul în care stabilim să lucrăm împreună:

  • Obiectivul: vânzări, trafic, notorietate, generare lead-uri, etc.
  • Situația actuală: USP-urile tale (unique selling points), produse principale/vandabile, ciclul de cumpărare, competiție vs. oferta ta, trendurile în domeniu, particularitățile domeniului, a clienților și la nivel de produse, mix-ul de marketing și KPI-uri, buget și expectanțele tale, status on-site (user experience, audit SEO, audit de conversie), constrângeri și elemente speciale.
  • Situația targetată: definire obiective, KPI-uri.

Pașii gestionării campaniilor PPC

  • Setarea unui cont nou sau Auditarea contului existent

În această etapă setăm contul și creăm legăturile cu restul platformelor: site, Google Analytics, etc. Dacă există deja un cont audităm campaniile existente: cuvinte cheie, reclame, extensii, setările de conversii, audiențe, etc.

  • Stabilire obiective pentru campaniile Paid

Google Ads este o platformă complexă prin care se pot cheltui bugete în mod foarte eficient în funcție de setări pentru diverse obiective. Poți crește traficul către site-ul tău, poți vinde și plăti pentr conversii în funcție de profitul generat, poți avea ca obiectiv descărcările de aplicații mobile. Ai posibilitatea să targetezi audiență nouă sau pe cei care au fost deja pe site, să plasezi bannere doar pe anumite site-uri, poți exlude apariții pe diverse platforme.

  • Setarea campaniilor

În această etapă este foarte importantă identificarea corectă a cuvintelor cheie pe baza căruia audiența relevantă își exprimă căutările.  Pentru asta e nevoie de o perioadă de testare în care eliminăm căutările puțin relevante și completăm cu cuvinte cheie pe subiectul nostru. Tot în cadrul campaniilor se setează landing page-urile pe care ajunge vizitatorul – este foarte recomandat ca aceste pagini șă conțină informații relevante pentru subiectul pentru care s-a elaborat promovarea.

Sunt foarte importante extensiile prin care comunicăm informații gen cârlig pentru a capta atenția utilizatorilor care caută pe o pagină și Google le servește mai multe reclame și pagini organice. Avem posibilitatea să setăm campanii dinamice, bazate pe feeduri de produse, iar aceste sunt servite pe bază de produse individuale celor care caută anumite produse. Sau setăm campanii de display cu obiectul de a crește notorietatea brandului sau retargetăm vizitatori ai site-ului care nu au convertit cu o ofertă mai bună.

  • Monitorizare și optimizare continuă

Etapa de monitorizare ne permite optimizarea costurilor: verificăm cu o recurență de câteva zile care dintre reclamele setate obțin mai multe clickuri, care dintre cuvinte ne aduce conversii și la ce cost. Vedem inclusiv dacă avem multe clickuri pe un landing page dar acestea nu rezultă în conversii ce trebuie să îmbunătățim pe site. Pe baza clickurilor putem identifica dacă problema este la nivel de reclame, cuvinte cheie sau site/ofertă de servicii sau produse.

 

NETRING

Creștem afaceri online – asta e misiunea noastră. Prin soluțiile noastre de optimizare, respectiv campaniile plătite, social media, direct mailing, etc. puteți ajunge printre preferințele cumpărătorilor. 

CONTACTEAZĂ-NE

Fă-ți timp pentru a mări baza ta de clienți!

Articole noi

Tmpul este foarte valoros, de aceea de multe ori preferăm să nu ne lansăm în analize complexe.

Pentru a folosi marketingul la adevărata lui valoare, ai nevoie să începi cu o analiză a industriei, a competiției, a trendurilor și pe baza acestor cumul de factori să-ți creezi o strategie.

Dacă esti online, înseamnă că monitorizezi cam tot ce se poate pentru a îmbunătății în mod continuu activitatea ta și într-un final să crești număr

Ce faci, când ai șansa să organizezi lansarea unui eveniment organizat în premieră de către o asociație?

Problemele se pot rezolva foarte usor, daca ai informatiile relevante pentru a le intelege si a genera solutii. 

Sursele de trafic sunt variate si pentru ca magazinul tau online sa aiba vanzari trebuie sa ai in vedere o promovare consecventa. 

In principiu, indicatorii cheie de urmarit se stabilesc in functie de obiectivul campaniei. 

Una dintre cele mai complexe sarcini este sa selectezi un profesionist la a carui meserie nu te pricepi deloc. 

Lucrezi cu o agentie sau un specialist PPC, aloci un buget lunar pentru campaniile tale si vrei sa stii cum poti creste rata de conversie?

Clienții pot face greșeli enorme autnci când selectează un nume de domain pentru website-ul lor. Deci cum să alegem un nume de domain inspirat?

Una dintre cele mai comune greșeli ale antreprenorilor: website-ul e gata, am rezolvat asta. Și așteaptă clienții. Însă ele nu vor să vină ....

Netring

Suntem o agenție de dezvoltare website-uri și promovare, cu sediul în Cluj. Creștem afaceri online – asta e misiunea noastră. Prin soluțiile noastre de optimizare, respectiv campaniile de promovare plătite și generare de conținut puteți ajunge printre preferințele cumpărătorilor. 

Contact