Siteul meu e gata! A, chiar așa?

Una dintre cele mai comune greșeli ale antreprenorilor mici și mijlocii este următoarea abordare: website-ul meu e gata, am rezolvat asta. Și așteaptă clienții. Dacă te gândești și tu așa, atunci mai ai mult de așteptat până aceștia să apară…

Gândește-te un pic care este scopul site-ul tău. Răspunsul vine de la sine: să vină vizitatorii și să genereze clienți. Ar fi însă prea frumos să fie așa de simplu. Trebuie să detaliezi subiectul ca să vezi toate implicațiile acestui proiect:  

  • cum vor găsi potențialii clienți site-ul tău? Ce pârghii si creat tu pentru asta?
  • dacă intră pe site, care sunt acele elemente care generează din simplii vizitatori clienți care efectiv cumpără?
  • dacă acum nu cumpără, cum le convingi să revină și să cumpere în viitor?

Avem mai mulți clienți ai căror principala nemulțumire este că și-au făcut website, dar nu ajută cu nimic, pentru că n-au scos din acest proiect nici măcar investiția făcută. Nu a adus clienți sau doar într-un număr redus. După o scurtă discuție aflăm de obicei că nu au dezvoltat o strategie de marketing online, și din acest motiv site-ul lor reprezintă numai o adresă pe cartea lor de vizită. Pe scurt: sunt bani aruncați pe fereastră.

Trebuie să știm cine vor fi clienții noștri chiar înainte să ne apucăm de elaborarea unui website. Trebuie să stabilim clar și detaliat cum le vom atrage pe site-ul nostru și cum vom face din ei cumpărători.  Strategia de marketing online începe cu acești pași simpli, dar esențiali, iar crearea site-ului este un pas următor. Un website necesită un proces de planficare. Cu hârtie și creion. Trebuie să planificăm cum va arăta pagina de prezentare a produsului nostru. Cum va fi prima pagină. Este un clieșeu deja, dar chiar trebuie să te gândești cu mintea clientului: de ce să cumpăr acest produs? E frumos? Sau ieftin? Sunt și alte pagini care vând produse la fel de frumoase și ieftine, asta în cazul în care nu ai un produs unicat. Dar aceste cazuri nu sunt foarte frecvente. Trebuie să te gândești ce să oferi clientului tău pentru a cumpăra produsul tău, și aici nu mă gândesc la a fi cel mai ieftin pe piață. (Dar despre asta o să scriu mai mult într-un articol viitor.)

Ai făcut planul website-ului tău? Atunci hârtia pe care ai desenat poți să dai la dezvoltatorul site-ului: asta vreau! Însă odată ce este gata și online, începem și dezvoltăm activitățile stabilite în planul de marketing. Să nu uităm că website-ul este pentru a realiza anumite obiective, dar nu reprezintă scopul activității tale.

NETRING

Creștem afaceri online – asta e misiunea noastră. Prin soluțiile noastre de optimizare, respectiv campaniile plătite, social media, direct mailing, etc. puteți ajunge printre preferințele cumpărătorilor. 

CONTACTEAZĂ-NE

Fă-ți timp pentru a mări baza ta de clienți!

Articole noi

Dacă esti online, înseamnă că monitorizezi cam tot ce se poate pentru a îmbunătății în mod continuu activitatea ta și într-un final să crești număr

Ce faci, când ai șansa să organizezi lansarea unui eveniment organizat în premieră de către o asociație?

Problemele se pot rezolva foarte usor, daca ai informatiile relevante pentru a le intelege si a genera solutii. 

Sursele de trafic sunt variate si pentru ca magazinul tau online sa aiba vanzari trebuie sa ai in vedere o promovare consecventa. 

In principiu, indicatorii cheie de urmarit se stabilesc in functie de obiectivul campaniei. 

Una dintre cele mai complexe sarcini este sa selectezi un profesionist la a carui meserie nu te pricepi deloc. 

Lucrezi cu o agentie sau un specialist PPC, aloci un buget lunar pentru campaniile tale si vrei sa stii cum poti creste rata de conversie?

Clienții pot face greșeli enorme autnci când selectează un nume de domain pentru website-ul lor. Deci cum să alegem un nume de domain inspirat?

Una dintre cele mai comune greșeli ale antreprenorilor: website-ul e gata, am rezolvat asta. Și așteaptă clienții. Însă ele nu vor să vină ....

Netring

NETRING.RO este o agentie de dezvoltare website-uri și strategii de marketing, cu sediul în Cluj. Creștem afaceri online – asta e misiunea noastră. Prin soluțiile noastre de optimizare, respectiv campaniile plătite, social media, direct mailing, etc. puteți ajunge printre preferințele cumpărătorilor. 

Contact