Selectia agentiei pentru PPC

Una dintre cele mai complexe sarcini este sa selectezi un profesionist la a carui meserie nu te pricepi deloc. Din punctul meu de vedere e ca si cum as selecta un medic specialist fara sa stiu exact ce face. Cand incepi sa promovezi magazinul tau online sunt unele sarcini pentru care ai nevoie de un specialist care sa fi parcurs cursuri online despre cum functioneaza platforma Google Ads si sa fi setat deja cateva campanii, le-a monitorizat si te poate ajuta cu indeplinirea obiectivelor tale de vanzare. Dar intrebarea este cum sa selectezi un profesionist daca tu nu sti ce ar trebui sa stie.

Primul criteriu, non-verbal, dar poate cel mai important este daca marketerul online iti este simpatic ca om sau nu. Stiu ca toti ne consideram rationali si adepti ai profesionalismului, insa toate aceste aspecte nu conteaza deloc daca exista o antipatie la prima intalnire.

Al doilea cel mai important criteriu, daca iti place partenerul tau de discutie, este cum sa te decizi asupra colaborarii. Evident partea financiara este foarte importanta, fee-ul lunar, in avans, trebuie sa poti sa platesti, deci din start pica colaborarea daca taxa lunara este de 1000 euro, iar tu ai 300. Nu accidental am zis 1000 de euro, chiar am primit o astfel de oferta, desi bugetul investit lunar era de doar 2000 euro.

Aspectul de profesionalism este cea mai importanta parte in aceasta ecuatie. Vezi aici un  minim set de intrebari pe care ar trebui sa-ti puna agentia ca sa inteleaga care este obiectivul tau si cum sa-ti seteze campaniile pentru a-ti livra rezultatele pe care le doresti.

1. Care este obiectivul campaniei si care sunt indicatorii cheie de performanta?

2. Cine este audienta ta si unde ii gasesti?

3. Care este solutia ideala pentru a ajunge la ei?

4. Care este bugetul si ce profit iti aduce?

5. Care sunt principalele tale produse, driverele tale de vanzare?

6. Cum arata un ciclu de cumparare in prezent, ce insights ai despre clientii tai?

7. Cine este competitia ta si care sunt aspectele care conteaza pentru cumparatorii tai?

8. Care sunt avantajele tale competitive?

9. Ce trenduri se ot identifica in domeniul tau de activitate?

Un ultim aspect, dar nicidecum cel mai putin important este sa vezi daca stie ce noutati a lansat Google in perioada discutiei - este deosebit de important ca partenerul tau de discutie sa urmareasca noutatile si sa foloseasca in activitatea ei/lui zilnica. Google actualizeaza cu o frecventa destul de mare instrumentele pe care le pune la dispozitia marketerilor, daca partenerul tau de discutie nu stie de ele, ia-ti ramas bun de la el. In acest domeniu conteaza sa tii pasul, daca tu nu reusesti, sigur sunt altii care fac acest lucru si sunt mai buni decat tine.

NETRING

Creștem afaceri online – asta e misiunea noastră. Prin soluțiile noastre de optimizare, respectiv campaniile plătite, social media, direct mailing, etc. puteți ajunge printre preferințele cumpărătorilor. 

CONTACTEAZĂ-NE

Fă-ți timp pentru a mări baza ta de clienți!

Articole noi

Dacă esti online, înseamnă că monitorizezi cam tot ce se poate pentru a îmbunătății în mod continuu activitatea ta și într-un final să crești număr

Ce faci, când ai șansa să organizezi lansarea unui eveniment organizat în premieră de către o asociație?

Problemele se pot rezolva foarte usor, daca ai informatiile relevante pentru a le intelege si a genera solutii. 

Sursele de trafic sunt variate si pentru ca magazinul tau online sa aiba vanzari trebuie sa ai in vedere o promovare consecventa. 

In principiu, indicatorii cheie de urmarit se stabilesc in functie de obiectivul campaniei. 

Una dintre cele mai complexe sarcini este sa selectezi un profesionist la a carui meserie nu te pricepi deloc. 

Lucrezi cu o agentie sau un specialist PPC, aloci un buget lunar pentru campaniile tale si vrei sa stii cum poti creste rata de conversie?

Clienții pot face greșeli enorme autnci când selectează un nume de domain pentru website-ul lor. Deci cum să alegem un nume de domain inspirat?

Una dintre cele mai comune greșeli ale antreprenorilor: website-ul e gata, am rezolvat asta. Și așteaptă clienții. Însă ele nu vor să vină ....

Netring

Suntem o agenție de dezvoltare website-uri și promovare, cu sediul în Cluj. Creștem afaceri online – asta e misiunea noastră. Prin soluțiile noastre de optimizare, respectiv campaniile de promovare plătite și generare de conținut puteți ajunge printre preferințele cumpărătorilor. 

Contact