Mix de trafic pentru un magazin online

Sursele de trafic sunt variate si la fel sunt si cele de conversie. Pentru ca magazinul tau online sa aiba vizitatori si vanzari in mod constant trebuie sa ai in vedere o prezenta constanta si consecventa pe mai multe canale. 

  1. Trafic organic - acest trafic este foarte valoros dar si cu un cost mai redus, decat cele aduse de campaniile PPC. Este urmare a unei optimizari SEO care se face in mod constant pe pagina, dar si backlink-uri care confera o prezenta buna pentru magazinul tau. Sa tii cont de optimizarea on-site: viteza de incarcare a paginii, titlul paginii, cuvintele cheie folosite, optimizarea pozelor, folosirea heading-urilor. 
  2. Trafic platit - acesti utilizatori sunt adusi de campaniile de promovare in Google Ads si sunt targetate pe produsele, ofertele, promotiile tale. Campaniile de acest tip iti permit o alocare foarte targetata a costurilor pe promovarea anumitor produse, categorii de produse care iti pot genera vanzari generator de profit.
  3. Trafic direct - ei sunt utilizatorii care in browser scriu exact denumirea magazinului tau online. Ei stiu deja de tine, au incredere in produsele tale si vin direct. Acest tip de trafic poate fi crescut foarte eficient de campaniile de promovare in social media - un concurs atragator, o prezenta interactiva si activarile frecvente cresc o comunitate interesata de noutatile tale. Si tu asta vrei, nu?
  4. Social media -  utilizatorii acestor platforme cauta stiri, distractie, informatii interesante si in paralel se intersecteaza cu reclamele tale. Insa de principiu obiectivul nu este sa cumpere, ci sa te cunoasca. Campaniile de social media iti cresc popularitatea marcii si nivelul de interactiune si faciliteaza pozitia de top of mind. Nu in ultimul rand felul in care comunici, imaginile, textele, atmosfera profilului tau te pozitioneaza distinct, daca aloci atentie sa fii diferit de celelalte branduri din piata.
  5. Marketing afiliat - sunt un promotor excelent pentru vanzari, un ambasador de brand autentic care iti promoveaza produsele in randul propriei audiente. 
  6. Direct mailing - sunt clickurile cele mai valoroase pentru simplul motiv ca s-au inscris pentru Noutatile si Informarile tale comerciale, deci sunt interesati de marca ta. Doua-trei newslettere pe saptamana insa sunt suficente, iar ofertele exclusive vor fi apreciate de aceasta audienta.
  7. Bloggeri/Vloggeri - reprezinta, la fel cum este si marketingul afiliat, o sursa autentica de promovare a poduselor tale, o personalitate apreciata de audienta sa care iti poate aduce atat trafic, cat si conversii.
  8. Surse de trafic specifice domeniului: acestea pot fi comparatoare de preturi, site-uri de prezentare care directioneaza trafic catre magazinul tau pentru vanzare, etc.

Exista o varietate foarte mare si posibilitati multe ca sa atragi trafic catre magazinul tau, insa ceea ce conteaza este sa o faci in mod CONTINUU si sa te folosesti de aceste instrumente in mod CONSTANT si CONSECVENT. 

NETRING

Creștem afaceri online – asta e misiunea noastră. Prin soluțiile noastre de optimizare, respectiv campaniile plătite, social media, direct mailing, etc. puteți ajunge printre preferințele cumpărătorilor. 

CONTACTEAZĂ-NE

Fă-ți timp pentru a mări baza ta de clienți!

Articole noi

Dacă esti online, înseamnă că monitorizezi cam tot ce se poate pentru a îmbunătății în mod continuu activitatea ta și într-un final să crești număr

Ce faci, când ai șansa să organizezi lansarea unui eveniment organizat în premieră de către o asociație?

Problemele se pot rezolva foarte usor, daca ai informatiile relevante pentru a le intelege si a genera solutii. 

Sursele de trafic sunt variate si pentru ca magazinul tau online sa aiba vanzari trebuie sa ai in vedere o promovare consecventa. 

In principiu, indicatorii cheie de urmarit se stabilesc in functie de obiectivul campaniei. 

Una dintre cele mai complexe sarcini este sa selectezi un profesionist la a carui meserie nu te pricepi deloc. 

Lucrezi cu o agentie sau un specialist PPC, aloci un buget lunar pentru campaniile tale si vrei sa stii cum poti creste rata de conversie?

Clienții pot face greșeli enorme autnci când selectează un nume de domain pentru website-ul lor. Deci cum să alegem un nume de domain inspirat?

Una dintre cele mai comune greșeli ale antreprenorilor: website-ul e gata, am rezolvat asta. Și așteaptă clienții. Însă ele nu vor să vină ....

Netring

Suntem o agenție de dezvoltare website-uri și promovare, cu sediul în Cluj. Creștem afaceri online – asta e misiunea noastră. Prin soluțiile noastre de optimizare, respectiv campaniile de promovare plătite și generare de conținut puteți ajunge printre preferințele cumpărătorilor. 

Contact