Dark social: cum o monitorizezi?

Dacă esti online, înseamnă că monitorizezi cam tot ce se poate pentru a îmbunătății în mod continuu activitatea ta și într-un final să crești numărul de conversii, indiferent ce înseamnă conversia pentru tine: vânzări, apeluri telefonice, cititori, etc. Din sursele de conversii poți trage niste concluzii foarte importante: de exemplu un magazin online de telefoane și accesorii are cele mai multe conversii din comparatoarele de prețuri - vezi în Analytics că 40% din totalul de vânzări vine din aceasta sursă, asta înseamnă că ai produse vandabile la care principalul tău atuu este prețul foarte bun, coroborat cu o poziționare bună în piață: ai review-uri majoritatea pozitive și brandul tău este cunoscut. Vezi totodată că traficul direct are doar 12% din conversii - traficul direct înseamnă un utilizator care deschide un browser și introduce adresa ta. Sau nu…

Traficul direct înseamnă și acele linkuri care sunt trimise prin diverse canale de comunicare cum ar fi Messenger, Whatsapp, Snapchat - doar că nu știi că sunt linkuri copiate, de fapt.

Ca să poți avea o imagine clară asupra surselor tale de trafic și cum poți îmbunătății trebuie să monitorizezi corect.

Vezi aici cum poți monitoriza sursele tale de trafic neidentificate încă:

  1. deschizi acest link: https://getsocial.io/dark-social-calculator șii te loghezi cu contul tău de Analytics.
  2. analizezi sursele tale de trafic

Dark social este dark în sensul că este o sursă de trafic neidentificat încă - deci, odată ce l-ai identificat devine o sursă la care poți lucra. De exemplu, pe butonul de share pe facebook, linkedin, twitter, instagram poți pune coduri utm care să identifice exact traficul din această sursă.

Vezi aici cea mai recentă analiză globală pe surse de trafic în ecommerce: https://www.smartinsights.com/ecommerce/ecommerce-analytics/important-e-commerce-traffic-sources/

Organicul și Paid-ul (Google Ads) sunt primele doua surse, urmate de Direct (cu Dark Social inclusiv), iar mai apoi de Social, Email și Referral.

NETRING

Creștem afaceri online – asta e misiunea noastră. Prin soluțiile noastre de optimizare, respectiv campaniile plătite, social media, direct mailing, etc. puteți ajunge printre preferințele cumpărătorilor. 

CONTACTEAZĂ-NE

Fă-ți timp pentru a mări baza ta de clienți!

Articole noi

Dacă esti online, înseamnă că monitorizezi cam tot ce se poate pentru a îmbunătății în mod continuu activitatea ta și într-un final să crești număr

Ce faci, când ai șansa să organizezi lansarea unui eveniment organizat în premieră de către o asociație?

Problemele se pot rezolva foarte usor, daca ai informatiile relevante pentru a le intelege si a genera solutii. 

Sursele de trafic sunt variate si pentru ca magazinul tau online sa aiba vanzari trebuie sa ai in vedere o promovare consecventa. 

In principiu, indicatorii cheie de urmarit se stabilesc in functie de obiectivul campaniei. 

Una dintre cele mai complexe sarcini este sa selectezi un profesionist la a carui meserie nu te pricepi deloc. 

Lucrezi cu o agentie sau un specialist PPC, aloci un buget lunar pentru campaniile tale si vrei sa stii cum poti creste rata de conversie?

Clienții pot face greșeli enorme autnci când selectează un nume de domain pentru website-ul lor. Deci cum să alegem un nume de domain inspirat?

Una dintre cele mai comune greșeli ale antreprenorilor: website-ul e gata, am rezolvat asta. Și așteaptă clienții. Însă ele nu vor să vină ....

Netring

Suntem o agenție de dezvoltare website-uri și promovare, cu sediul în Cluj. Creștem afaceri online – asta e misiunea noastră. Prin soluțiile noastre de optimizare, respectiv campaniile de promovare plătite și generare de conținut puteți ajunge printre preferințele cumpărătorilor. 

Contact