Dark Social: cum o monitorizezi?

Daca esti online, inseamna ca monitorizezi cam tot ce se poate pentru a imbunatatii in mod continuu activitatea ta si intr-un final sa cresti numarul de conversii, indiferent ce inseamna conversia pentru tine: vanzari, apeluri telefonice, cititori, etc. Din sursele de conversii poti trage niste concluzii foarte importante: de exemplu un magazin online de telefoane si accesorii are cele mai multe conversii din comparatoarele de preturi - vezi in Analytics ca 40% din totalul de vanzari vine din aceasta sursa, asta inseamna ca ai produse vandabile la care principalul tau atuu este pretul foarte bun, coroborat cu o pozitionare buna in piata: ai review-uri majoritatea pozitive si brandul tau este cunoscut. 

Vezi totodata ca traficul direct are doar 12% din conversii - traficul direct inseamna un utilizator care deschide un browser si introduce adresa ta. Sau nu… Traficul direct inseamna si acele linkuri care sunt trimise prin diverse canale de comunicare cum ar fi Messenger, Whatsapp, Snapchat - doar ca nu stii ca sunt linkuri copiate, de fapt.

Ca sa poti avea o imagine clara asupra surselor tale de trafic si cum poti imbunatatii trebuie sa monitorizezi corect. 

Vezi aici cum poti monitoriza sursele tale de trafic neidentificate inca:

  1. deschizi acest link: https://getsocial.io/dark-social-calculatorsi te loghezi cu contul tau de Analytics. 
  2. analizezi sursele tale de trafic

Dark social este dark in sensul ca este o sursa de trafic neidentificat inca - deci, odata ce l-ai identificat devine o sursa la care poti lucra. De exemplu daca ai diverse modalitati de a-ti da share pe facebook, linkedin, twitter, instagram - pe aceste butoane poti pune coduri utm care sa identifice exact ca aceste butoane, de fapt linkurile de pe ele, iti aduc o parte din trafic.

Vezi aici cea mai recenta analiza globala pe surse de trafic in ecommerce: https://www.smartinsights.com/ecommerce/ecommerce-analytics/important-e-commerce-traffic-sources/

Organicul si Paid-ul (Google Ads) sunt primele doua surse, urmata de Direct (cu Dark Social inclusiv), urmata de Social, Email si Referral.

NETRING

Creștem afaceri online – asta e misiunea noastră. Prin soluțiile noastre de optimizare, respectiv campaniile plătite, social media, direct mailing, etc. puteți ajunge printre preferințele cumpărătorilor. 

CONTACTEAZĂ-NE

Fă-ți timp pentru a mări baza ta de clienți!

Articole noi

Problemele se pot rezolva foarte usor, daca ai informatiile relevante pentru a le intelege si a genera solutii. 

Sursele de trafic sunt variate si pentru ca magazinul tau online sa aiba vanzari trebuie sa ai in vedere o promovare consecventa. 

In principiu, indicatorii cheie de urmarit se stabilesc in functie de obiectivul campaniei. 

Una dintre cele mai complexe sarcini este sa selectezi un profesionist la a carui meserie nu te pricepi deloc. 

Lucrezi cu o agentie sau un specialist PPC, aloci un buget lunar pentru campaniile tale si vrei sa stii cum poti creste rata de conversie?

Daca esti online, inseamna ca monitorizezi cam tot ce se poate pentru a imbunatatii in mod continuu activitatea ta. 

Clienții pot face greșeli enorme autnci când selectează un nume de domain pentru website-ul lor. Deci cum să alegem un nume de domain inspirat?

Una dintre cele mai comune greșeli ale antreprenorilor: website-ul e gata, am rezolvat asta. Și așteaptă clienții. Însă ele nu vor să vină ....

Netring

NETRING.RO este o agentie de dezvoltare website-uri și strategii de marketing, cu sediul în Cluj. Creștem afaceri online – asta e misiunea noastră. Prin soluțiile noastre de optimizare, respectiv campaniile plătite, social media, direct mailing, etc. puteți ajunge printre preferințele cumpărătorilor. 

Contact