7 sugestii pentru alegerea domeniului

Clienții pot face greșeli enorme autnci când selectează un nume de domain pentru website-ul lor. În multe cazuri aleg nume care sunt greu de reținut sau chiar și de dictat prin telefon. Deci cum să alegem un nume de domain inspirat?

1. Ușor de reținut

Gândește-te că adresa site-ului tău sau adresa ta de e-mail trebuie dictat prin telefon, iar cel care te ascultă ar trebui să înțeleagă din prima ce îi zici. În acest fel avem șansa să fim înțeleși bine și să nu rețină o adresă greșită. Probabil nu ai vrea asta. Imaginează-ți cum e să fii la a șaptea încercare:  „Ce nu înțelegi? yvirgulaculiniutajospunctsi83. Ai priceput?”

2. Scurt

Asta e necesar ca să fie ușor de reținut și potențialul tă client să nu îl uite până când ajunge la un calculator. Dacă e greu de reamintit, nu îți va vizita site-ul prea des.

3. Marcă sau domeniu?

Să fie nume bazat pe un cuvânt cheie sau să fie o marcă? Ambele au avantaje și dezavantaje. Dacă alegem un cuvânt cheie, cum ar fi, de exemplu magazinpentrucopii.com, atunci cel care caută pe net va ști din prima ce găsește pe site-ul tău. Dar asta nu e neapărat cea mai bună soluție pentru că sunt unele domenii ale căror nume nu sună prea bine, sunt prea lungi sau pur și simplu a fost deja luat de altcineva. Atunci poți să folosești numele de marcă, cum ar fi netring.ro. Ește ușor de reținut, destul de scurt și aproape de obiectivul nostru. Noi promovăm numele de mărci pentru că sunt unicate, iar dezavantajul față de un cuvânt-cheie poate fi compensat destul de ușor.  Cuvintele cheie sunt indicate în acele situații în care asigurăm servicii care nu sunt folosite prea des, de exemplu servicelaptop.com. Dacă scopul este ca clientul să ne viziteze des este de indicat să alegem un nume de marcă inspirat.

4. Sufix, prefix

Dacă nu găsim un nume bun, putem să folosim sufixuri sau prefixuri pentru a crea o adresă folosind su cuvântul cheie. De exemplu abcpantofi.com. Este clar la ce se referă și are și sens. În cazul unui salon de înfrumusețare poți să te gândești și la salonroxana.com sau roxana-manichiura.com.

5. Risc redus de a-l greși …

căci, dacă clientul îl greșește cu numele concurenței, atunci el va beneficia de investiția noastră. Să nu luăm un nume gen magazin-miere.ro, dacă există de un magazinmiere.ro și este în proprietatea altcuiva. În general numele sunt introduse fără liniuțe și așa clientul tău ajunge pe celălalt site.

6. Sfârșitul contează?

.com? .ro? sau org? – care ar fi cea mai bună soluție? Trebuie să te gândești bine. Este indicat să folosești un sfârșit care e relevant pentru grupul tău țintă.  Dacă ești în România, atunci .ro este cea mai bună opțiune, chiar dacă vrei să te adresezi și celor din Moldova. Dacă vrem să acoperim o regiune din Europa, atunci e indicat .com sau .org. Numele domain-ului însă contează în continuare: dacă luăm saredemare.com trebuie să verificăm, dacă nu există deja un site bine-cunoscut sub numele de saredemare.ro.  

7. Nu fi concurența ta.

Să nu alegem sub nicio formă un nume care este foarte similar cu numele de domeniu a concurenței noastre, dacă el are notorietate mai mare, ne va lua clienții – folosindu-se de avantajul asigurat de noi. Totodată este interzis să cumpărăm nume folosite de mărci populare, pentru că aceștia sub deja mărci înregistrate și nu este permis folosirea lor.

NETRING

Creștem afaceri online – asta e misiunea noastră. Prin soluțiile noastre de optimizare, respectiv campaniile plătite, social media, direct mailing, etc. puteți ajunge printre preferințele cumpărătorilor. 

CONTACTEAZĂ-NE

Fă-ți timp pentru a mări baza ta de clienți!

Articole noi

Tmpul este foarte valoros, de aceea de multe ori preferăm să nu ne lansăm în analize complexe.

Pentru a folosi marketingul la adevărata lui valoare, ai nevoie să începi cu o analiză a industriei, a competiției, a trendurilor și pe baza acestor cumul de factori să-ți creezi o strategie.

Dacă esti online, înseamnă că monitorizezi cam tot ce se poate pentru a îmbunătății în mod continuu activitatea ta și într-un final să crești număr

Ce faci, când ai șansa să organizezi lansarea unui eveniment organizat în premieră de către o asociație?

Problemele se pot rezolva foarte usor, daca ai informatiile relevante pentru a le intelege si a genera solutii. 

Sursele de trafic sunt variate si pentru ca magazinul tau online sa aiba vanzari trebuie sa ai in vedere o promovare consecventa. 

In principiu, indicatorii cheie de urmarit se stabilesc in functie de obiectivul campaniei. 

Una dintre cele mai complexe sarcini este sa selectezi un profesionist la a carui meserie nu te pricepi deloc. 

Lucrezi cu o agentie sau un specialist PPC, aloci un buget lunar pentru campaniile tale si vrei sa stii cum poti creste rata de conversie?

Clienții pot face greșeli enorme autnci când selectează un nume de domain pentru website-ul lor. Deci cum să alegem un nume de domain inspirat?

Una dintre cele mai comune greșeli ale antreprenorilor: website-ul e gata, am rezolvat asta. Și așteaptă clienții. Însă ele nu vor să vină ....

Netring

Suntem o agenție de dezvoltare website-uri și promovare, cu sediul în Cluj. Creștem afaceri online – asta e misiunea noastră. Prin soluțiile noastre de optimizare, respectiv campaniile de promovare plătite și generare de conținut puteți ajunge printre preferințele cumpărătorilor. 

Contact