5 indicatori cheie la o campanie PPC

In principiu, indicatorii cheie de urmarit se stabilesc in functie de obiectivul campaniei. De exemplu poti seta un cost maxim pe conversie de 10 lei, dar ai grija sa setezi si un numar minim de conversii - poti sa ai supriza sa ai costul de conversie atins, dar cu un numar minim de conversii. Iar daca ai buget de 5000 lei nu te ajuta CPA de 10 lei si 100 de conversii, pentru ca se mentin doar campaniile cu CPA scazut. In mod optim, in conditiile de mai sus ar trebui sa ai aproape 500 de conversii.

Deci, pe scurt, ce sa ai in vedere?

  1. Impresii - numarul de impresii conteaza foarte mult in cazul unei campanii cu obiectiv de trafic, impreuna cu celalalt indicator de urmarit in acest caz:
  2. Click - de principiu daca ad-ul tau e destul de atragator pentru utilizatori impresiile vor genera click-uri, iar mai apoi aceste click-uri iti genereaza 
  3. Conversii - conversiile (vanzari, inregistrare pentru newsletter, apel telefonic, etc.) sunt obiectivul tuturor campaniilor Google Ads, campaniile care iti genereaza conversii se mentin, iar cele care, dupa depasire unui buget setat, nu aduc vanzari, se opresc.
  4. Cost pe conversie - este un element foarte important, in special din perspectiva adaosului. Daca adaosul tau pe produs este undeva la 7-8 lei nu prea face sens sa aloci 15 lei pe o conversie.
  5. Costul unei campanii - este bugetul pe care il cheltui pe o campanie in care ai mai multe ad set-uri. Ai grija cum setezi obiectivele: costul pe campanie sa fie maxim suma pe care vrei sa aloci pentru testarea ad-urilor, a tuturor ad-urilor dintr-o campanie. La nivelul cuvintelor cheie se pot seta manual sau automat valori maxime, iar la 20 cuvinte ori 5 lei ajungi deja la 100 de lei cheltuiti pe care daca nu ai nicio conversie nu mai are sens sa mentii in forma respectiva. Ar trebui testate alte cuvinte, eventual si alte formulari pentru ad-uri.

Google Ads este o platforma inteligenta care asigura, pe de o parte instrumentele necesare monitorizarii, iar pe de alta parte iti recomanda si modalitati de imbunatatire. Pentru idei poti vizita Google Academy sau ne poti contacta pe noi.

NETRING

Creștem afaceri online – asta e misiunea noastră. Prin soluțiile noastre de optimizare, respectiv campaniile plătite, social media, direct mailing, etc. puteți ajunge printre preferințele cumpărătorilor. 

CONTACTEAZĂ-NE

Fă-ți timp pentru a mări baza ta de clienți!

Articole noi

Dacă esti online, înseamnă că monitorizezi cam tot ce se poate pentru a îmbunătății în mod continuu activitatea ta și într-un final să crești număr

Ce faci, când ai șansa să organizezi lansarea unui eveniment organizat în premieră de către o asociație?

Problemele se pot rezolva foarte usor, daca ai informatiile relevante pentru a le intelege si a genera solutii. 

Sursele de trafic sunt variate si pentru ca magazinul tau online sa aiba vanzari trebuie sa ai in vedere o promovare consecventa. 

In principiu, indicatorii cheie de urmarit se stabilesc in functie de obiectivul campaniei. 

Una dintre cele mai complexe sarcini este sa selectezi un profesionist la a carui meserie nu te pricepi deloc. 

Lucrezi cu o agentie sau un specialist PPC, aloci un buget lunar pentru campaniile tale si vrei sa stii cum poti creste rata de conversie?

Clienții pot face greșeli enorme autnci când selectează un nume de domain pentru website-ul lor. Deci cum să alegem un nume de domain inspirat?

Una dintre cele mai comune greșeli ale antreprenorilor: website-ul e gata, am rezolvat asta. Și așteaptă clienții. Însă ele nu vor să vină ....

Netring

NETRING.RO este o agentie de dezvoltare website-uri și strategii de marketing, cu sediul în Cluj. Creștem afaceri online – asta e misiunea noastră. Prin soluțiile noastre de optimizare, respectiv campaniile plătite, social media, direct mailing, etc. puteți ajunge printre preferințele cumpărătorilor. 

Contact