Marketing online pentru începători

În ebook-ul Promovare online: între reclame și realitate vei descoperi informații practice despre:

– care sunt pasii si ce costuri presupune construirea unui site, cu design custom sau tema cumparata,

– care este legătura între triumviratul domeniu, hosting și site, respectiv marca inregistrata,

– ce înseamnă optimizarea SEO pe site si campania de backlinkuri, respectiv ce riscuri are, daca este derulata de neprofesionisti,

– ce garanții se pot oferi pentru SEO și campanii plătite: derularea activitatilor cu maxim de profesionalism, insa fara garantarea unui numar de vanzari concrete,

– ce rol are calitatea produsului și prețul în promovare, pentru ca este de retinut ca mixul de marketing in online functioneaza la fel ca si in offline, promovarea tine de 4P: Produs, Pret, Promovare, Place (Loc)

– metoda Do it yourself, la ce sa te astepti in momentul in care pregatesti prima ta campanie de Google sau Facebook si cum sa te raportezi la preturile agentiilor comparativ cu preturile cursurilor de pregatire.