
Nu este ușor să începi ceva nou. Aproape totul este necunoscut: termenii care se folosesc, procesele de lucru, contextul în care se întâmplă acțiunile, utilizatorii produselor sau serviciilor tale, comportamentul lor de cumpărare.
În online, așa cum este și în marketingul offline, sunt foarte multe specializări, iar succesul în vânzări depinde de foarte mulți factori. Un element foarte important însă este reprezentat de partenerii tăi specializați în construirea de site-uri, respectiv agențiile care derulează campaniile de promovare. Pentru a înțelege complexitatea acestui domeniu, dar și pentru a avea așteptări realiste, îți recomandăm acest eBook scurt și concis.
În eBook-ul Promovare online: între reclame și realitate vei descoperi informații practice despre:
– care sunt pașii și ce costuri presupune construirea unui site, cu design custom sau tema cumparată
– care este legătura între triumviratul domeniu, hosting și site, respectiv marca înregistrată
– ce înseamnă optimizarea SEO pe site și campania de backlink-uri, respectiv ce riscuri are, dacă este derulată de neprofesioniști
– ce garanții se pot oferi pentru SEO și campanii plătite: derularea activităților cu maxim de profesionalism, însă fără garantarea unui număr de vânzări concrete
– ce rol are calitatea produsului și prețul în promovare, deoarece este de reținut că mixul de marketing în online funcționează la fel ca și în offline, promovarea ține de 4P: Produs, Preț, Promovare, Place (Loc)
– metoda Do it yourself, la ce să te aștepți în momentul în care pregătești prima ta campanie de Google sau Facebook și cum să te raportezi la prețurile agențiilor comparativ cu prețurile cursurilor de pregătire.