Marketing online pentru începători

Nu este ușor să începi ceva nou. Aproape totul este necunoscut: termenii care se folosesc, procesele de lucru, contextul în care se întămplă acțiunile, utilizatorii produselor sau serviciilor tale, comportamentul lor de cumpărare. 

În online, așa cum este și în marketingul offline, sunt foarte multe specializări, iar succesul în vânzări depinde de foarte mulți factori. Un element foarte important însă este reprezentat de partenerii tăi specializați în construirea de site-uri, respectiv agențiile care derulează campaniile de promovare. Pentru a înțelege complexitatea acestui domeniu, dar și pentru a avea așteptări realiste, îți recomandăm acest ebook scurt și concis.

În ebook-ul Promovare online: între reclame și realitate vei descoperi informații practice despre:

– care sunt pasii si ce costuri presupune construirea unui site, cu design custom sau tema cumparata,

– care este legătura între triumviratul domeniu, hosting și site, respectiv marca inregistrata,

– ce înseamnă optimizarea SEO pe site si campania de backlinkuri, respectiv ce riscuri are, daca este derulata de neprofesionisti,

– ce garanții se pot oferi pentru SEO și campanii plătite: derularea activitatilor cu maxim de profesionalism, insa fara garantarea unui numar de vanzari concrete,

– ce rol are calitatea produsului și prețul în promovare, pentru ca este de retinut ca mixul de marketing in online functioneaza la fel ca si in offline, promovarea tine de 4P: Produs, Pret, Promovare, Place (Loc)

– metoda Do it yourself, la ce sa te astepti in momentul in care pregatesti prima ta campanie de Google sau Facebook si cum sa te raportezi la preturile agentiilor comparativ cu preturile cursurilor de pregatire.