Campanii Paid

agentie ppc

Știai că anul trecut piața de vânzări online în România a ajuns la peste 3.5 miliarde de euro, conform unui studiu derulat de GPEC și partenerii săi? Știai că acestă creștere reprezintă o majorare de 30% față de 2017? Traficul de pe dispozitivele mobile este în creștere în 2018, ajungând la 80% din total trafic. O cifră interesantă vine de la Google: 50% dintre cei care văd o reclamă ulterior caută acel produs și derulează în medie șase vizite înainte de o achiziție. Cei care sunt pe net alocă 15 ore pentru căutări săptămânal.

Și suntem foarte mulți pe net: numărul conturilor pe platformele de socializare cresc în mod continuu. În România sunt aproximativ 10 milioane de conturi de Facebook, cam 2 milioane de conturi de Instagram și cam 2,6 milioane de conturi de LinkedIn. În contextul acestor cifre nu prea se mai pune întrebarea dacă ai nevoie de promovare/publicitate online, ci mai degrabă în ce formă: ai nevoie de campanii PPC (pay-per-click) în Google Ads sau pe rețelele sociale? Sau pe ambele, efectul fiind maximal în acest fel.

Reține: platforma Google Ads, respectiv Facebook/Instagram dispun de setări complexe, de aceea este indicat să te apuci de învățat și de testat, ori să te bazezi pe experți pentru a-ți gestiona contul. Fiind foarte multe elemente de care trebuie să ții cont, la început o să ți se pară complicat, unele setări nici nu ve ști unde să le faci, dar cu timpul vine și expertiza. Dacă însă ai nevoie de rezultate rapide, sau alegi să-ți dezvolți afacere cum te pricepi tu mai bine, asigură-te că lucrezi cu o agenție specializată în campanii Paid.

Pașii gestionării campaniilor PPC

  • Setarea unui cont nou sau Auditarea contului existent

În această etapă setăm contul și creăm legăturile cu restul platformelor: site, Google Analytics, etc. Dacă există deja un cont audităm campaniile existente: cuvinte cheie, reclame, extensii, setările de conversii, audiențe, etc.

  • Stabilire obiective pentru campaniile Paid

Google Ads este o platformă complexă prin care se pot cheltui bugete în mod foarte eficient în funcție de setări pentru diverse obiective. Poți crește traficul către site-ul tău, poți vinde și plăti pentru conversii în funcție de profitul generat, poți avea ca obiectiv descărcările de aplicații mobile. Ai posibilitatea să targetezi audiență nouă sau pe cei care au fost deja pe site, să plasezi bannere doar pe anumite site-uri, poți exlude apariții pe diverse platforme.

  • Setarea campaniilor

În această etapă este foarte importantă identificarea corectă a cuvintelor cheie pe baza căruia audiența relevantă își exprimă căutările.  Pentru asta e nevoie de o perioadă de testare în care eliminăm căutările puțin relevante și completăm cu cuvinte cheie pe subiectul nostru. Tot în cadrul campaniilor se setează landing page-urile pe care ajunge vizitatorul – este foarte recomandat ca aceste pagini șă conțină informații relevante pentru subiectul pentru care s-a elaborat promovarea.

Sunt foarte importante extensiile prin care comunicăm informații gen cârlig pentru a capta atenția utilizatorilor care caută pe o pagină și Google le servește mai multe reclame și pagini organice. Avem posibilitatea să setăm campanii dinamice, bazate pe feeduri de produse, iar aceste sunt servite pe bază de produse individuale celor care caută anumite produse. Sau setăm campanii de display cu obiectul de a crește notorietatea brandului sau retargetăm vizitatori ai site-ului care nu au convertit cu o ofertă mai bună.

  • Monitorizare și optimizare continuă

Etapa de monitorizare ne permite optimizarea costurilor: verificăm cu o recurență de câteva zile care dintre reclamele setate obțin mai multe clickuri, care dintre cuvinte ne aduce conversii și la ce cost. Vedem inclusiv dacă avem multe clickuri pe un landing page dar acestea nu rezultă în conversii ce trebuie să îmbunătățim pe site. Pe baza clickurilor putem identifica dacă problema este la nivel de reclame, cuvinte cheie sau site/ofertă de servicii sau produse.

  • Costul de gestionare a contului

Promovarea sau publicitatea în Google Ads (denumirea veche fiind Google Adwords) are avantajul de a genera rezultate în doar câteva zile, iar prin profitul generat de vânzări poți crește și eficientiza în același timp modalitatea în care cheltuiești acest buget. Agențiile sau firmele care gestionează campaniile paid sau ppc oferă servicii dedicate contra unei sume fixe care are două componente: fee de setare cont, respectiv după aceea fee de gestionare campanii la nivel lunar. Aceste costuri diferă în funcție de dinamicitatea domeniului și de resursele necesare din partea agenției pentru a seta strategia campaniilor paid și de a le optimiza în mod continuu. 

Ai aici un set de întrebări pe care ți le vom pune în momentul în care stabilim să lucrăm împreună:

  • Obiectivul: vânzări, trafic, notorietate, generare lead-uri, etc.
  • Situația actuală: USP-urile tale (unique selling points), produse principale/vandabile, ciclul de cumpărare, competiție vs. oferta ta, trendurile în domeniu, particularitățile domeniului, a clienților și la nivel de produse, buget și expectanțele tale, status on-site (user experience, audit SEO, audit de conversie), constrângeri și elemente speciale.
  • Situația targetată: definire obiective, KPI-uri

 

NETRING

Creștem afaceri online – asta e misiunea noastră. Prin soluțiile noastre de optimizare, respectiv campaniile plătite, social media, direct mailing, etc. puteți ajunge printre preferințele cumpărătorilor. 

CONTACTEAZĂ-NE

Fă-ți timp pentru a mări baza ta de clienți!

Articole noi

Tmpul este foarte valoros, de aceea de multe ori preferăm să nu ne lansăm în analize de marketing complexe.

Pentru a folosi marketingul la adevărata lui valoare, ai nevoie să începi cu o analiză a industriei, a competiției, a trendurilor și pe baza acestor cumul de factori să-ți creezi o strategie.

Dacă esti online, înseamnă că monitorizezi cam tot ce se poate pentru a îmbunătății în mod continuu activitatea ta și într-un final să crești număr

branding si PR

Ce faci, când, în calitate de agenție de branding, ai șansa să organizezi lansarea unui ev

Problemele in comunicare se pot rezolva foarte usor, daca ai informatiile relevante pentru a le intelege si a genera solutii. 

Sursele de trafic sunt variate și pentru ca magazinul tău online să aibă vânzari trebuie să ai în vedere o promovare consecventă. 

In principiu, indicatorii cheie de urmarit se stabilesc in functie de obiectivul campaniei. 

Una dintre cele mai complexe sarcini este sa selectezi un profesionist la a carui meserie nu te pricepi deloc sau foarte putin. 

promovare in google ads

Lucrezi cu o agentie PPC sau un specialist PPC, aloci un buget lunar pentru campaniile tale si vrei sa stii cum poti creste rata de conversie?

alegerea domeniului

Clienții pot face greșeli enorme atunci când selectează un nume de domain pentru website-ul lor. Cum să alegem un nume de domain inspirat pentru site?

Una dintre cele mai comune greșeli ale antreprenorilor: website-ul e gata, am rezolvat cu asta. Și așteaptă clienții. Însă aceștia nu vor să vină ....

Netring

Suntem o agenție de dezvoltare website-uri și promovare, cu sediul în Cluj. Creștem afaceri online – asta e misiunea noastră. Prin soluțiile noastre de optimizare, respectiv campaniile de promovare plătite și generare de conținut puteți ajunge printre preferințele cumpărătorilor. 

Contact