Siteul meu e gata! A, chiar așa?

Una dintre cele mai comune greșeli ale antreprenorilor mici și mijlocii este următoarea abordare: website-ul meu e gata, am rezolvat. Și așteaptă clienții. Dacă te gândești și tu așa, atunci mai ai mult de așteptat până aceștia o să apară…

Gândește-te un pic care este scopul site-ul tău. Răspunsul vine de la sine: să vină vizitatorii și să genereze vânzări Ar fi însă prea frumos să fie așa de simplu. Trebuie să detaliezi subiectul ca să vezi toate implicațiile acestui proiect:  

  • cum vor găsi potențialii clienți site-ul tău? Ce pârghii ai creat tu pentru asta?
  • dacă intră pe site, care sunt acele elemente care generează din simplii vizitatori clienți care efectiv cumpără?
  • dacă acum nu cumpără, cum le convingi să revină și să cumpere în viitor?

Avem mai mulți clienți ai căror principala nemulțumire este că și-au făcut website, dar nu ajută cu nimic, pentru că n-au scos din acest proiect nici măcar investiția făcută. Nu a adus clienți sau doar într-un număr redus. După o scurtă discuție aflăm de obicei că nu au dezvoltat o strategie de marketing online, și din acest motiv site-ul lor reprezintă numai o adresă pe cartea lor de vizită. Pe scurt: sunt bani aruncați pe fereastră.

Trebuie să știm cine vor fi clienții noștri chiar înainte să ne apucăm de elaborarea unui website. Trebuie să stabilim clar și detaliat cum le vom atrage pe site-ul nostru și cum vom face din ei cumpărători.  Strategia de marketing online începe cu acești pași simpli, dar esențiali, iar crearea site-ului este un pas următor. Un website necesită un proces de planficare. Cu hârtie și creion. Trebuie să planificăm cum va arăta pagina de prezentare a produsului nostru. Cum va fi prima pagină. Este un clieșeu deja, dar chiar trebuie să te gândești cu mintea clientului: de ce să cumpăr acest produs? E frumos? Sau ieftin? Sunt și alte pagini care vând produse la fel de frumoase și ieftine, asta în cazul în care nu ai un produs unicat. Dar aceste cazuri nu sunt foarte frecvente. Trebuie să te gândești ce să oferi clientului tău pentru a cumpăra produsul tău, și aici nu mă gândesc la a fi cel mai ieftin pe piață. 

Ai făcut planul de promovare pentu website-ului tău? Îți recomandăm să începi cu SEM: Search Engine Marketing, care include atât optimizarea SEO, cât și campaniile Paid. În funcție de bugetul disponibil poți începe cu ambele, doar să ții cont de următoarele:

  • cu optimizarea SEO rezultatele vin în timp, de la 4-5 luni în sus, însă acestea sunt durabile și dacă nu apare o schimbare majoră de algoritm atunci persistă în timp,
  • cu campaniile Paid rezultatele pot să apară de la o zi la alta, însă în momentul în care ai oprit campaniile, acestea nu îți mai generează vânzări.

NETRING

Creștem afaceri online – asta e misiunea noastră. Prin soluțiile noastre de optimizare, respectiv campaniile plătite, social media, direct mailing, etc. puteți ajunge printre preferințele cumpărătorilor. 

CONTACTEAZĂ-NE

Fă-ți timp pentru a mări baza ta de clienți!

Articole noi

Tmpul este foarte valoros, de aceea de multe ori preferăm să nu ne lansăm în analize de marketing complexe.

Pentru a folosi marketingul la adevărata lui valoare, ai nevoie să începi cu o analiză a industriei, a competiției, a trendurilor și pe baza acestor cumul de factori să-ți creezi o strategie.

Dacă esti online, înseamnă că monitorizezi cam tot ce se poate pentru a îmbunătății în mod continuu activitatea ta și într-un final să crești număr

branding si PR

Ce faci, când, în calitate de agenție de branding, ai șansa să organizezi lansarea unui ev

Problemele in comunicare se pot rezolva foarte usor, daca ai informatiile relevante pentru a le intelege si a genera solutii. 

Sursele de trafic sunt variate și pentru ca magazinul tău online să aibă vânzari trebuie să ai în vedere o promovare consecventă. 

In principiu, indicatorii cheie de urmarit se stabilesc in functie de obiectivul campaniei. 

Una dintre cele mai complexe sarcini este sa selectezi un profesionist la a carui meserie nu te pricepi deloc sau foarte putin. 

promovare in google ads

Lucrezi cu o agentie PPC sau un specialist PPC, aloci un buget lunar pentru campaniile tale si vrei sa stii cum poti creste rata de conversie?

alegerea domeniului

Clienții pot face greșeli enorme atunci când selectează un nume de domain pentru website-ul lor. Cum să alegem un nume de domain inspirat pentru site?

Una dintre cele mai comune greșeli ale antreprenorilor: website-ul e gata, am rezolvat cu asta. Și așteaptă clienții. Însă aceștia nu vor să vină ....

Netring

Suntem o agenție de dezvoltare website-uri și promovare, cu sediul în Cluj. Creștem afaceri online – asta e misiunea noastră. Prin soluțiile noastre de optimizare, respectiv campaniile de promovare plătite și generare de conținut puteți ajunge printre preferințele cumpărătorilor. 

Contact