Promovarea: o enigma

Avem urmatoarele probleme din partea unui presedinte de fundatie:

  1. reprezentantii presei in anumite orase mai mici nu scriu despre programele lor, ba chiar le trimit oferte de reclama,
  2. au un program de burse pentru tineri in mai multe domenii de activitate si nu stie cum ar putea sa ajunga la ei.

Solutii pentru rezolvarea primei probleme:

Mai intai un insight: reprezentantii presei primesc multe comunicate, respectiv au subiecte pe care le urmaresc, sansele sa observe un comunicat care intra pe o adresa generica sunt destul de reduse.

Solutie:trebuie create legaturi personale pentru ca subiectul trimis de fundatie sa treaca de pragul de reactie. Evident n-o sa reusim sa intram in relatii personale cu toti ziaristi care ne intereseaza, insa vom avea o anumita rata de succes, iar acesta depinde de noi.

Este indicat sa sunam inainte sa trimitem un comunicat, sa ne interesam cine din partea redactiei se ocupa de tipul nostru de subiecte, sa cerem un nume si un numar de telefon. Cand ajungem la “omul nostru” ii prezentam subiectul. Ideal este sa ne si intalnim personal. Odata o legatura formata, acesta trebuie sustinuta prin asigurarea de subiecte de articole in mod frecvent.

Atentie! Jurnalisti au un timp limitat la dispozitie, asa cum noi, toti ceilalti, deci daca nu avem niciun subiect de comunicat sa nu pierdem timpul lor pentru ca probabil nu vor veni la a doua intalnire, daca prima oara nu au obtinut nimic valoros despre care sa poata scrie.

Discutia personala si prezentarea subiectului in acest fel ajuta la clarificarea detaliilor si reduce riscul neintelegerilor, insa este indicat sa pregatim si un material scris ca sa le usuram munca de pregatire a unui articol. Neaparat sa trimitem si cateva poze - materialele care dispun si de continut vizual au sanse mai mari sa apara, respectiv sa fie citite.

Solutii pentru rezolvarea problemei cu numarul doi:

Insight: tinerii, adolescentii, adica audienta la care doreste sa ajunga aceasta fundatie sunt pe Instagram, respectiv Snapchat si Facebook. Principalul canal insa la care putem ajunge la ei este un profil Instagram.

Solutie:

  • creare si cresterea unui profil Instagram pentru fundatie si incentivarea tinerilor sa dea follow la pagina. 
  • avand in vedere ca este un program de burse avem deja multi tineri care au aplicat si avand acces la datele lor de contact ii putem incentiva sa urmareasca noutatile Fundatiei pe Instagram
  • selectarea unor tineri pentru promovarea programului in calitate de Ambasadori ai Programului - ei avand un impact major asupra celorlalti tineri care ar putea fi interesati de o bursa
  • avand in vedere ca cresterea unei pagini de Instagram necesita timp probabil ca in anul respectiv vor fi necesare si alte metode de comunicare directe, cum ar fi: comunicarea catre bursantii existenti si cei din trecut prin newsletter, telefon, anunt trimis direct la inspectorate scolare si scoli/profesori de profil, etc.

 

NETRING

Creștem afaceri online – asta e misiunea noastră. Prin soluțiile noastre de optimizare, respectiv campaniile plătite, social media, direct mailing, etc. puteți ajunge printre preferințele cumpărătorilor. 

CONTACTEAZĂ-NE

Fă-ți timp pentru a mări baza ta de clienți!

Articole noi

Tmpul este foarte valoros, de aceea de multe ori preferăm să nu ne lansăm în analize de marketing complexe.

Pentru a folosi marketingul la adevărata lui valoare, ai nevoie să începi cu o analiză a industriei, a competiției, a trendurilor și pe baza acestor cumul de factori să-ți creezi o strategie.

Dacă esti online, înseamnă că monitorizezi cam tot ce se poate pentru a îmbunătății în mod continuu activitatea ta și într-un final să crești număr

branding si PR

Ce faci, când, în calitate de agenție de branding, ai șansa să organizezi lansarea unui ev

Problemele in comunicare se pot rezolva foarte usor, daca ai informatiile relevante pentru a le intelege si a genera solutii. 

Sursele de trafic sunt variate și pentru ca magazinul tău online să aibă vânzari trebuie să ai în vedere o promovare consecventă. 

In principiu, indicatorii cheie de urmarit se stabilesc in functie de obiectivul campaniei. 

Una dintre cele mai complexe sarcini este sa selectezi un profesionist la a carui meserie nu te pricepi deloc sau foarte putin. 

promovare in google ads

Lucrezi cu o agentie PPC sau un specialist PPC, aloci un buget lunar pentru campaniile tale si vrei sa stii cum poti creste rata de conversie?

alegerea domeniului

Clienții pot face greșeli enorme atunci când selectează un nume de domain pentru website-ul lor. Cum să alegem un nume de domain inspirat pentru site?

Una dintre cele mai comune greșeli ale antreprenorilor: website-ul e gata, am rezolvat cu asta. Și așteaptă clienții. Însă aceștia nu vor să vină ....

Netring

Suntem o agenție de dezvoltare website-uri și promovare, cu sediul în Cluj. Creștem afaceri online – asta e misiunea noastră. Prin soluțiile noastre de optimizare, respectiv campaniile de promovare plătite și generare de conținut puteți ajunge printre preferințele cumpărătorilor. 

Contact