Mix de trafic sănătos pentru un magazin online

Sursele de trafic sunt variate si la fel sunt si cele de conversie. Pentru ca magazinul tau online sa aiba vizitatori si vanzari in mod constant trebuie sa ai in vedere o prezenta constanta si consecventa pe mai multe canale. 

  1. Trafic organic - acest trafic este foarte valoros dar și cu un cost mai redus, decat cele aduse de campaniile PPC. Este urmare a unei optimizări SEO care se face în mod constant pe pagină, dar și backlink-uri care conferă o prezență bună pentru magazinul tău. Să ții cont de optimizarea on-site: viteza de încărcare a paginii, titlul paginii, cuvintele cheie folosite, optimizarea pozelor, folosirea heading-urilor. 
  2. Trafic plătit - acești utilizatori sunt aduși de campaniile de promovare în Google Ads și sunt targetate pe produsele, ofertele, promoțiile tale. Campaniile de acest tip îți permit o alocare foarte targetată a costurilor pe promovarea anumitor produse, categorii de produse care îți pot genera vânzări cu un adaos sănătos.
  3. Trafic direct - ei sunt utilizatorii care în browser scriu exact denumirea magazinului tău online. Ei știu deja de tine, au încredere în produsele tale și vin direct. Acest tip de trafic poate fi crescut foarte eficient de campaniile de promovare în social media - un concurs atrăgător, o prezență interactivă sș activările frecvente cresc o comunitate interesată de noutățile tale. Și tu asta vrei, nu?
  4. Social media -  utilizatorii acestor platforme caută știri, distracție, informații interesante și în paralel se intersectează cu reclamele tale. Însa de principiu obiectivul nu este să cumpere, ci să te cunoască. Campaniile de social media cresc popularitatea mărcii tale, nivelul de interacțiune și facilitează poziția de top of mind. Nu în ultimul rând felul în care comunici, imaginile, textele, atmosfera profilului tău te poziționează distinct, dacă aloci atenție și ești diferit de celelalte branduri din piață.
  5. Marketing afiliat - sunt un promotor excelent pentru vânzări, un ambasador de brand autentic care îți promovează produsele în rândul propriei audiențe. 
  6. Direct mailing - sunt clickurile cele mai valoroase pentru simplul motiv ca s-au înscris pentru Noutățile și Informările tale comerciale, deci sunt interesați de marca ta. Două-trei newslettere pe săptămâna însă sunt suficente, iar ofertele exclusive vor fi apreciate de aceasta audiență.
  7. Bloggeri/Vloggeri - reprezinta, la fel cum este și marketingul afiliat, o sursa autentică de promovare a poduselor tale, o personalitate apreciată de audiența sa care iti poate aduce atât trafic, cât și conversii.
  8. Surse de trafic specifice domeniului: acestea pot fi comparatoare de preturi, site-uri de prezentare care direcționeaza trafic ctre magazinul tau pentru vanzare, etc.

Există o varietate foarte mare și posibilitati multe ca să atragi trafic către magazinul tau online, însa ceea ce contează este să o faci în mod CONTINUU și să te folosești de aceste instrumente în mod CONSTANT și CONSECVENT. 

NETRING

Creștem afaceri online – asta e misiunea noastră. Prin soluțiile noastre de optimizare, respectiv campaniile plătite, social media, direct mailing, etc. puteți ajunge printre preferințele cumpărătorilor. 

CONTACTEAZĂ-NE

Fă-ți timp pentru a mări baza ta de clienți!

Articole noi

Tmpul este foarte valoros, de aceea de multe ori preferăm să nu ne lansăm în analize de marketing complexe.

Pentru a folosi marketingul la adevărata lui valoare, ai nevoie să începi cu o analiză a industriei, a competiției, a trendurilor și pe baza acestor cumul de factori să-ți creezi o strategie.

Dacă esti online, înseamnă că monitorizezi cam tot ce se poate pentru a îmbunătății în mod continuu activitatea ta și într-un final să crești număr

branding si PR

Ce faci, când, în calitate de agenție de branding, ai șansa să organizezi lansarea unui ev

Problemele in comunicare se pot rezolva foarte usor, daca ai informatiile relevante pentru a le intelege si a genera solutii. 

Sursele de trafic sunt variate și pentru ca magazinul tău online să aibă vânzari trebuie să ai în vedere o promovare consecventă. 

In principiu, indicatorii cheie de urmarit se stabilesc in functie de obiectivul campaniei. 

Una dintre cele mai complexe sarcini este sa selectezi un profesionist la a carui meserie nu te pricepi deloc sau foarte putin. 

promovare in google ads

Lucrezi cu o agentie PPC sau un specialist PPC, aloci un buget lunar pentru campaniile tale si vrei sa stii cum poti creste rata de conversie?

alegerea domeniului

Clienții pot face greșeli enorme atunci când selectează un nume de domain pentru website-ul lor. Cum să alegem un nume de domain inspirat pentru site?

Una dintre cele mai comune greșeli ale antreprenorilor: website-ul e gata, am rezolvat cu asta. Și așteaptă clienții. Însă aceștia nu vor să vină ....

Netring

Suntem o agenție de dezvoltare website-uri și promovare, cu sediul în Cluj. Creștem afaceri online – asta e misiunea noastră. Prin soluțiile noastre de optimizare, respectiv campaniile de promovare plătite și generare de conținut puteți ajunge printre preferințele cumpărătorilor. 

Contact