Cum cresti cu 66% conversiile?

Clientul este o companie, unul dintre cei mai mari produc─âtori de pomi fructiferi, arbu╚Öti, plante roditoare ╚Öi plante ornamentale din Rom├ónia, cu prezen╚Ť─â online.

Restructurarea continutului

Site-ul ini╚Ťial era un mix ├«ntre un site de prezentare pentru comercian╚Ťii offline din ╚Ťar─â ╚Öi din str─âin─âtate cu care colabora, respectiv un magazin online creat pe platforma Woocommerce care de multe ori nu era g─âsit de clien╚Ťi, av├ónd o iconi╚Ť─â ├«n col╚Ťul din dreapta sus.

Primul pas al colabor─ârii a constituit reconstruirea magazinului online pentru a ├«ndeplini func╚Ťia de v├ónzare, pe o tem─â cump─ârat─â.

Ca urmare a reconstruirii magazinului și a optimizării SEO a scăzut cu 86% rata de bounce și a crescut cu 13% numărul vizitatorilor din toate sursele pe perioada sezonului de primăvară, comparativ cu primăvara anului anterior.

La nivel de optimizare SEO s-au realizat m─âsuri de optimizare on-site:

  • recategorisirea tuturor produselor conform unei taxonomiilor de c─âutare
  • optimizarea pozelor de produse
  • denumirea corect─â a produselor, de exp. cire╚Ö Long Kiss
  • s-au realizat descrieri de categorii de produse

Campanii Paid

La nivel de promovare a fost elaborat─â ╚Öi implementat─â o strategie de promovare paid ├«n urma c─âruia s-au ob╚Ťinut urm─âtoarele rezultate:

  • sc─âderea cu 25% a costului pe conversie
  • cre╚Öterea cu 66% a conversiilor
  • cre╚Öterea cu 158% a ratei de conversie

Ini╚Ťial ├«n contul Google Ads al clientului au fost setate mai multe campanii, ├«ntr-un mod gre╚Öit:

  • s-a setat o singur─â campanie de prim─âvar─â cu peste 30 de cuvinte cheie
  • cu obiectiv de trafic
  • strategia de licita╚Ťie fiind pe maximizare clicks ╚Öi target search page location, ambele foarte bune, ├«ns─â pentru obiectiv de notorietate ╚Öi nu conversii
  • cuvinte cheie setate cu broad match

În momentul în care este setată o campanie cu multe cuvinte cheie care nu acoperă un singur subiect, ci 30, cuvintele cele mai căutate consumă tot bugetul setat pe ziua respectivă, iar pentru restul nu mai există fonduri.

Noua strategie de promovare

Gre╚Öelile de mai sus ╚Öi ob╚Ťinerea rezultatelor s-a realizat prin urm─âtoarele:

  • generarea a 11 campanii pentru diverse categorii de produse sau produse populare cu adaos care permitea ╚Öi promovarea produselor ├«n cauz─â
  • setare de campanii cu obiectiv de conversie, precum ╚Öi trafic, separat
  • folosirea unor cuvinte cheie cu extended broad match care permite afi╚Öarea cuvintelor cheie doar dac─â toate cuvintele apar ├«n c─âutare
  • setarea corect─â a strategiei de licita╚Ťie: manual cpc, iar mai apoi target CPA la campaniile unde am ob╚Ťinut 30 de conversii ├«n 30 de zile
  • monitorizarea zilnic─â a campaniilor ╚Öi setarea unor cuvinte negative
  • oprirea campaniilor care au consumat o anumit─â sum─â, cu num─âr mare de click, ├«ns─â nu au generat conversii. De obicei ├«n astfel de situa╚Ťii problema este reprezentat─â de oferta de pe site: lips─â produse, pre╚Ť prea mare, etc.

Rezultatele ob╚Ťinute pentru acest client

sc─âderea cu 25% a costului de conversie

creșterea cu 66% a conversiilor

creșterea cu 158% a ratei de conversie

Las─â un comentariu