6 sugestii pentru cresterea conversiei

Lucrezi cu o agentie PPC sau un specialist PPC, aloci un buget lunar pentru campaniile tale platite si vrei sa stii cum ai putea sa cresti rata de conversie si implicit conversia fara sa cresti bugetul? Iti prezint mai jos sase aspecte care ar putea sa te ajute:

  1. Segmenteaza listele de remarketing in functie de pagina vizitata de utilizator dar care nu a rezultat intr-o conversie. De exemplu daca pagina ta despre telefoane are multe vizite dar acestea nu rezulta in tranzactii ai posibilitatea sa retargetezi ulterior vizitatorii tai cu ofertele tale la aceasta categorie.
  2. Metoda de livrare: ai grija sa selectezi standard in loc de accelerat ca sa beneficiezi o perioada cat mai lunga de bugetul setat pentru o zi. Livrarea accelerata in schimb ar putea sa epuizeze bugetul setat in prima parte a zilei si sa nu mai fi printre reclamele servite de Google in a doua parte a zilei.
  3. Modelul de atribuire: Google iti pune la dispozitie 6 modele, printre care cele acorda cel mai mare credit ultimului click, primului click, dar si a click-urilor dintre cele doua. Daca ai deja un anumit numar de conversii in cont o sa ai acces la modelul de atribuire data-driven – este cel mai corect pentru ca se bazeaza pe datele de istoric al contului tau. Daca o ai la dispozitie incepe sa il folosesti. In cont ai inclusiv posibilitatea sa compari modelul de atribuire pe care il folosesti in momentul de fata versus cel de data-driven. S-ar putea sa ai diferente chiar si de 10% intre rezultatele celor doua modele.
  4. Strategia de licitatie: un cont care este la inceput are mai putine facilitati in setarea sumelor cu care liciteaza, insa odata ce ai trecut de 15 conversii si clickuri intr-o perioada de o luna poti sa te folosesti de metoda semi-automata enhanced CPC care, in functie de sumele setate de tine manual, optimizeaza sumele cu care liciteaza. Daca ajungi la un numar si mai mare de conversii intreaba agentia ce imbunatatiri poate sa-ti aduca, de exemplu target CPA (sa seteze ca obiectiv suma insemnand costul unei achizitii) sau target ROAS (return on ad spend).
  5. Search terms report – foloseste raportul acesta pentru a vedea care sunt cautarile care iti aduc clickuri pentru ca ar putea sa te ajute la imbunatatirea campaniilor tale existente, daca de exemplu identifici noi cuvinte cheie pe care n-ai inclus in ad set-urile tale. Sau chiar te pot ajuta la identificarea cuvintelor de cheie negative si in acest fel elimini posibilitatea de a plati pentru click-uri care iti aduc vizite nedorite. 
  6. Auction insights – verifica-l periodic, aici o sa vezi ranking-ul tau versus competitorii tai pe cuvintele cheie cu care lucrezi. Te poate ajuta la imbunatatirea campaniilor tale prin rafinarea acestor cuvinte.

Google Ads este un sistem complex cu multe optiuni de imbunatatire, insa acest lucru inseamna monitorizarea continua a indicatorilor cheie de perfomanta pe care le-ati stabilit si totodata urmarirea noutatilor dezvoltate de Google. 

Lasă un comentariu